הוכרזו: Yamaha YH-L700A – המקבילה של ימאהה ל-AirPods Max של אפל

אוזניות Yamaha YH-L700A (מקור Yamaha)

חברת ימאהה (Yamaha), אחת מהחברות הוותיקות בתחום האודיו, הכריזה על ה-Yamaha YH-L700A, אוזניות קשת אלחוטיות המגיעות עם סינון רעשים אקטיבי (ANC) ובנוסף משלבות את פיצ’ר 3D Sound Field הייחודי של החברה, המאפשר ליצור חווית אודיו תלת מימדית, ומציעות עד 34 שעות שימוש.

אוזניות ה-YH-L700A החדשות מגיעות בעיצוב מרובע ו”קלאסי” יחסית בעבור אוזניות קשת, כאשר הן משתמשות בדרייברי 40 מ”מ עם התמקדות בטכנולוגיית ה-3D Sound Field של החברה, המזכירה את Spatial Audio המשולב באוזניות ה-AirPods Max של אפל, המשתמשת במיקום הראש של המשתמש HRTF (ר”ת head-related transfer function) על מנת להפוך אודיו דו-ערוצי רגיל לחווית אודיו תלת-מימדית.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בנוסף ל-3D Sound Field, האוזניות החדשות מגיעות עם מגוון פיצ’רים לשיפור חווית השימוש, בהם אפליקציה יעודית לסלולר להתאמת השמע להעדפות המשתמש, סינון רעשים Advanced ANC המשתמש במיקרופונים בחלקם החיצוני והפנימי של האוזניות לסינון רעשים טוב יותר, Listening Optimizer לשיפור השמע על ידי בדיקת איכות האטימה בין האוזניות לאוזני המשתמש כל 20 שניות ו-Listening Care, להתאמת איכות ועוצמת האודיו עצמו בזמן אמת. בנוסף, האוזניות תומכות בחיבור ה-aptX Adaptive של קוואלקום לחיבור אלחוטי טוב יותר דרך חיבור ה-Bluetooth 5, עם אפשרות לחיבור 3.5 מ”מ חוטי בעבור משתמשים המעוניינים בכך.

מבחינת זמן הסוללה, אוזניות ה-L700A יציע עד 34 שעות שימוש עם סינון רעשים (Advanced ANC) פעיל, זמן סוללה שנחתך לשליש בלבד עם הפעלת פיצ’ר ה-3D Sound Filed עם זמן סוללה של עד 11 שעות בלבד.

אוזניות ה-Yamaha YH-L700A החדשות יהיו זמינות למכירה החל מחודש אוגוסט הקרוב במחיר של 700 דולר אוסטרלי (כ~1707 ש”ח או כ~520 דולר).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים