ספקית הסלולר T-Mobile בודקת את מערכת ההפעלה BlackBerry OS 6 על ה-Bold 9700

רק שלשום פרסמנו כאן את סקירת ה-BlackBerry Bold 9700, וכבר נראה שמישהוא עובד בימים אלה קשה מאוד כדי שמשתמשי המכשיר, הנחשב לאחד מהבלאקבריים הטובים ביותר אי פעם, יוכלו להמשיך להשתמש בו עוד זמן רב בלי להרגיש שנותרו מאחור בעידן האייפון, האנדרואיד ו-Windows Phone 7.

האתר GizmoFusion קיבל אתמול דיווח ממקור אמין למדי, לפיו ספקית הסלולר האמריקאית T-Mobile מבצעת בדיקות פעילות של מערכת ההפעלה החדשה של RIM, ה-BlackBerry OS 6, על המכשיר, וכבר פסלה 3 גרסאות. בעבר כבר דובר על כך שמערכת ההפעלה החדשה תגיע כעדכון למכשירים קיימים, ולא רק למכשירים חדשים, אך זו הפעם הראשונה שמדובר על נסיון פעיל לוודא כי מערכת ההפעלה אכן תואמת באופן מלא למכשיר בלאקברי קיים. השאלה היא רק האם ומתי תשוחרר גרסא של OS 6 שתעבוד על המכשירים הנוכחיים של החברה לציבור המשתמשים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים