אוזניות Sennheiser CX True Wireless מגיעות לישראל

אוזניות CX True Wireless (מקור סנהייזר) אוזניות CX True Wireless (מקור סנהייזר)

האוזניות נטולות החוטים (TWS) של חברת סנהייזר מדגם Sennheiser CX True Wireless הוצגו רק בסוף החודש שעבר וכבר עושות דרכן לישראל. הדגם החדש מציע עמידות בפני השפרצות מים, חיי סוללה ארוכים ומגיע ארצה במחיר של 575 שקלים, זאת בעוד את הדגם הקודם בסדרה, ה-CX 400BT True Wireless כבר ניתן למצוא במחיר הנמוך מ-500 שקלים.

האוזניות החדשות מציעות חיי סוללה ארוכים יותר של עד 27 שעות יחד עם קופסת הטעינה שלהן, ועד 9 שעות בטעינה בודדת, זאת מול חיי סוללה של 20 שעות ו-7 שעות, בהתאמה, בדגם ה-CX 400BT. בנוסף, קיימת תמיכה בטעינה מהירה של 15 דקות, שתספק עד שעת האזנה ב-CX TWS החדשות.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

האוזניות משתמשות בדרייברי ה-TrueResponse של החברה בגודל 7 מ”מ, אך ללא סינון הרעשים האקטיבי (ANC) הפופולרי כיום, אלא עם סינון רעשים פסיבי בלבד. נמצא בהן צמד מיקרופונים שיעזרו להפחתת רעשים ושיפור איכות השיחה וגם לשם הפעלה של העוזרות הקוליות, כאשר החיבור שלהן למכשירים מתבצע בעזרת בלוטות’ 5.2, עם תמיכה ב-SBC, AAC ו-aptX.

הדגם החדש של האוזניות מגיע בצבעים שחור או לבן, וניתן לשלוט בהגדרות שונות באמצעות אפליקציה יעודית לסלולר, דרכה ניתן להשתמש ב-Bass Boost, התוספת של סנהייזר שמגבירה את הבאס, כמו גם יכולת שליטה בהגדרות קול שונות באמצעות אקולייזר.

לחצו כאן למידע נוסף ולרכישה


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים