גוגל מציגה את Super Thanks, אפשרות חדשה לתרום כסף ליוצרים ביוטיוב

פיצ’ר ה-Super Thanks (מקור YouTube)

גוגל (Google) הכריזה על הוספת פיצ’ר חדש לפלטפורמת היוטיוב (YouTube) הפופולרית של החברה בשם Super Thanks (‘סופר תודה’), פיצ’ר המאפשר לצופים בסרטונים לומר “תודה” ליוצרי התוכן ולתרום להם סכום כסף של עד 50 דולר דרך יוטיוב.

פיצ’ר ה-Super Thanks החדש של יוטיוב מגיע כתוספת חדשה בסדרת פתרונות ה-Super של החברה, שנועדה לעזור ליוצרים לייצר הכנסות נוספות מהתוכן אותו הם מייצרים. ניתן למצוא בהם את ה-Super Chat ו-Super Stickers שהיו מיועדים לשידורים חיים או שידורי בכורה עם צ’אט יעודי וסטיקרים, אשר בדומה לפיצ’ר החדש אפשרו לתרום ליוצרי התוכן. בניגוד אליהם, ה-Super Thanks החדש יהיה זמין בכלל הסרטונים ביוטיוב ולא בשידורים חיים בלבד.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

עם הפעלת הפיצ’ר על ידי יוצרי תוכן במדינות נתמכות, משתמשי יוטיוב יגלו כפתור חדש מתחת לוידאו בשם Thanks (‘תודה’) שיאפשר להם לתרום ליוצר התוכן. לחיצה על כפתור התודה החדש תפתח אפשרות לבחור בתרומה של 2 ,5 ,10 או 50 דולר ליוצר התוכן דרך שירות התשלומים Google Pay, כאשר לאחריו המשתמש יראה אנימציית “תודה” על תרומת הכסף ליוצר התוכן.

פיצ’ר ה-Super Thanks החדש של יוטיוב יהיה זמין בהדרגה כבטא ליוצרי תוכן ב-68 מדינות שונות, אך לא בישראל נכון לרגע זה, הסבר רשמי לדרישות וזמינות הפיצ’ר.

הפיצ’ר החדש נועד ליצור תזרים מזומנים נוסף ליוצרי התוכן, כאשר בניגוד לאפשרויות הקיימות הוא איננו מוגבל לשידורים חיים שהם עושים, אלא יכול להכניס להם כסף מסרטונים ישנים יותר אותם אנשים רואים בשלב מאוחר יותר מהשידור או זמן העלאה המקורי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים