זום משיקה פלטפורמת אירועים וסט אפליקציות לשיחות הוידאו

חברת זום (Zoom), בעלת שירות שיחות הוידאו מרובה המשתתפים הפופולרי בעל אותו השם, הכריזה על השקת ה-Zoom Events, פלטפורמה חדשה המגיעה כפתרון “הכל באחד” (All in One) ליצירה וניהול של אירועים מקוונים שלמים עם יכולות מתקדמות, ובנוסף הציגה גם את Zoom Apps, סט אפליקציות חיצוניות של מפתחים שונים שהוטמעו אל תוך זום עם אפשרות גישה מהירה אליהם תוך כדי שיחת הוידאו.

לאחר שהכריזה על פלטפורמת ה-Zoom Events כבטא בחודש מאי האחרון, זום משיקה אותה באופן רשמי בתור חלופה לפתרון ה-OnZoom הקודם של החברה. הפלטפורמה מגיעה כפתרון יעודי שלם דמוי ובינר (Webinar), המאפשר למשתמשים, עסקים וארגונים ליצור אירוע וירטואלי שלם הכולל לא רק שידורי וידאו, אלא צ’אטים יעודיים ועוד מתוך פלטפורמה אחת.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

משתמשים יוכלו ליצור פורטל יעודי שיאפשר להם ליצור אירוע מקוון בעל חלקים נפרדים, כאשר האירועים עצמם יוכלו להיות פרטיים או פומביים ולהופיע באינדקס אירועים בו יוכלו משתמשים לחפש. תכונה חשובה ב-Events אשר מגיעה מה-OnZoom היא היכולת ליצור אירועים בתשלום בנוסף לאירועים הפתוחים לקהל הרחב, כאשר מארגן האירוע יוכל לקבל נתונים סטטיסטיים על המשתתפים, הרשמה, מכירות ועוד.

פלטפורמת Zoom Events (מקור יח”צ)

Zoom Apps

אפליקציות ה-Zoom Apps החדשות מגיעות כשדרוג למגוון של למעלה מ-1500 תוכנות צד ג’ המשתמשות בזום, עם שילוב טוב של האפליקציות החדשות אל תוך חלון שיחת הוידאו בזום. נכון לרגע זה קיימות למעלה מ-50 אפליקציות Zoom Apps יעודיות המשולבות אל תוך זום עצמה לגישה נוחה ומהירה בעבור המשתמשים, עם אפליקציות כמו:

  • Asana: אפליקציה המאפשרת ליצור רשימת משימות לפגישה המקוונת ליצירת אג’נדה ברורה, עם אפשרות ליצירת והקצאת משימות ישירות מתוך פגישת הזום.
  • Dot Collector: אפליקציית משוב וסקרים בזמן אמת המאפשרת לייצור שיתוף פעולה, שקיפות ויחסים משמעותיים בין עמיתים בפגישת הזום.
  • Dropbox Spaces: אפליקציה המשלבת את סביבת העבודה המשותפת של דרופבוקס אל תוך שיחת הזום לשיתוף פעולה בזמן אמת בשטח עבודה משותף אחד.

אלו רק חלק מיישומי ה-Zoom Apps החדשים של זום שנועדו להעניק יכולות חדשות למשתמשים כחלק מניהול שיחת הוידאו מרובת המשתתפים.

אפליקציות ה-Zoom Apps (מקור יח”צ)

אריק ס. יואן, מייסד ומנכ”ל זום, מסר:

אני נרגש לראות את החזון שהצבנו לפלטפורמה שלנו מתעורר לחיים באמצעות Zoom Apps ו-Zoom Events, מכיוון שהעולם מאמץ אזורי עבודה חדשים, ומעצים את כוח העבודה כיום ולעתיד. חידושים אלה ישפרו את האופן שבו אנו מתחברים ומשתפים פעולה עם עמיתים, חברים, בני משפחה ועוד, תוך שיפור הפרודוקטיביות ושיתוף הפעולה ושמירה על אלמנטים של כיף ואיכות חיים.

רופאם ג’אין, סגן נשיא טכנולוגיות מידע ותקשורת בחברת האנליסטים Frost & Sullivan, מסר:

Zoom Apps ו-Zoom Events הם מרכיבים קריטיים במעבר של זום מאפליקציה לפלטפורמה.פתרונות אלה מאפשרים למשתמשים להשיג יותר באמצעות תקשורת וידאו ומהווים עדות למשימה של זום לעזור ללקוחות ליצור ולפתח עסקים לחלוטין בפלטפורמה שלה – בין אם באמצעות יישומים, שילובים, אירועים או שירותים אחרים.

בעולם שעבר להשתמש יותר ויותר במפגשים מקוונים בעקבות מגפת הקורונה שהחלה ב-2020, ה-Zoom Events מגיע כשדרוג לאפשרות שיחות הוידאו הרגילות עם יצירת אירועים מקוונים שלמים, בעוד שה-Zoom Apps מגיעות על מנת להעניק יכולות נוספות לביצוע פעולות שונות תוך כדי שיחות הוידאו בזום.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים