הוכרזו: Nothing ear (1) – האוזניות השקופות של Nothing

אוזניות Nothing ear (1) (מקור Nothing)

חברת Nothing הכריזה היום (ג’ 27.7) על ה-Nothing Ear (1), אוזניות TWS אלחוטיות עם סינון רעשים אקטיבי (ANC), המגיעות כמוצר הראשון של החברה ומציעות זמן שימוש ארוך של עד 34 שעות, עיצוב שקוף ותג מחיר של 99 דולר.

אחרי לא מעט ציפיה, Nothing, החברה החדשה של קארל פיי (Carl Pei), אחד ממייסדי OnePlus, הכריזה על המוצר הראשון שלה, אוזניות ה-Nothing ear (1), אשר בולטות בעיצוב השקוף שלהן הנותן נקודת מבט על חלקיו הפנימיים, הכוללים דרייברי 11.6 מ”מ של חברת teenage engineering המיועדים לספק שמע באיכות גבוהה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

האוזניות משלבות 3 מיקרופונים חיצוניים לסינון הרעשים, כאשר הן מגיעות עם עמידות למים בתקן IPX4 ומשתמשות בחיבור Bluetooth 5.2 עדכני להעברת שמע מיטבית. האוזניות מגיעות במשקל נמוך של 4.7 גרם לשימוש נוח גם לזמן ארוך.

אוזניות Nothing ear (1) (מקור Nothing)

מבחינת זמן הסוללה, אוזניות ה-Ear (1) יציעו עד 5.7 שעות שימוש בטעינה בודדת ועד 34 שעות יחד עם מארז הטעינה שלהן ללא סינון רעשים פעיל, או 4 ו-24 שעות בהתאמה עם סינון רעשים. מארז הטעינה שלהן תומך בטעינת Qi אלחוטית וטעינה מהירה המספקת עד 8 שעות שימוש בטעינה של 10 דקות בלבד.

אוזניות ה-Ear (1) החדשות של Nothing יהיו זמינות למכירה החל מה-17 באוגוסט במחיר של 99 אירו. האוזניות יגיעו גם לישראל בהמשך אך ללא צפי תאריך או מחיר נכון לרגע זה.

שוק אוזניות ה-TWS רחוק מלהיות שוק פשוט להיכנס אליו בעבור חברה חדשה בתחום, דבר אותו Nothing מנסה לפתור בזכות העיצוב הלא שגרתי והתמחור האגרסיבי שלה יחסית לאוזניות בקטגוריית ה-TWS עם סינון רעשים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים