אפל רוכשת חברה שוודית המתמחה בטכנולוגיית זיהוי פנים

על פי דיווח של האתר הנורווגי mac1.no, אפל רכשה לאחרונה את כל מניותיה של החברה השוודית העונה לשם Polar Rose ומתחמה בטכנולוגיית זיהוי פנים.

החברה מוכרת מזה זמן מה בתחום זיהוי הפנים. בין מוצריה ניתן למצוא גם אפליקציה מעניינת ביותר למכשירי אייפון ואנדרואיד בשם FaceLib, המאפשרת למשתמש לצלם את עצמו באמצעות מצלמת המכשיר, ולאחר מכן להתאים לעצמו פרופילים שונים ברשתות החברתיות, וכך באמצעות זיהוי הפנים לאפשר לאנשים אחרים להשיג את אותם הפרטים עליו.

[viddler id=e372d463&w=437&h=288]

מניע הרכישה לא ידוע עדיין בוודאות, אך ניתן להעריך כי אפל רכשה את החברה על מנת “לשפץ” את תוכנת זיהוי הפנים הקיימת שלה למק – iPhoto, או אולי אפילו להוסיף פיצ’רים מעניינים ביותר לשירות ה-FaceTime שלה.

כך או כך, ברור למדי שאם אפל אכן רכשה את החברה השוודית, ניאלץ להגיד שלום לאפליקציית האנדרואיד שלה. נכון לכתיבת שורות אלו, הידיעה עדיין לא אושרה ע”י אפל או ע”י החברה השוודית עצמה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים