שירות הסטרימינג ScreenIL מציע תכנים ישראליים רק לשוהים מחוץ לישראל

שירות Screen IL תמונה: יח”צ Screen IL

שירות סטרימינג חדש נחשף היום (ב’, 2.8) בישראל תחת השם ScreenIL, אך הוא לא מיועד למי שגר בארץ, אלא רק עבור ישראלים הנמצאים בעולם. את השירות השיק מפיק הסרטים ומשה אדרי, הבעלים של חברת ההפצה יונייטד קינג, סינמה סיטי ו-NMC, כשהוא מייעד אותו לדוברי השפה העברית הנמצאים סביב העולם.

שירות הסטרימינג ScreenIL יציע פתרון לצפייה בתכנים בעברית באופן חוקי לכמיליון וחצי ישראלים השוהים כיום מחוץ למדינה, וניתן יהיה למצוא בו מגוון תכנים בצפייה ישירה לצד תכנים שיוצעו במתכונת VOD.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

השירות יוצע במחיר חודשי קבוע של 19.99 דולר (כ-65 שקלים), אשר כולל צפייה בכל התכנים, גישה לאפליקציה המתאימה כמעט לכל טלוויזיה חכמה, Apple TV, סטרימרים ומכשירים ניידים, והוא זמין לשלושה משתמשים לצפייה בו זמנית. השירות חסום לצפייה בארץ וניתן לצפות בו רק מחוץ לישראל.

התכנים הזמינים ב-ScreenIL

שירות הסטרימינג החדש יציע את התכנים של הערוצים החיים בישראל: קשת 12, רשת 13, ערוץ 24, ערוץ הילדים, i24 News, ערוץ FOODY, זאת בנוסף לצפייה בשידור חי בכל מהדורות החדשות ובתכניות הפריים-טיים של הערוצים המסחריים, ותמיכה בפונקציית ה-Catch-Up, המאפשרת לצפות בתכנים ששודרו בערוצים החיים עד 7 ימים ממועד שידורם.

בנוסף, מציע השירות גם גישה לצפייה בתכנים במתכונת VOD, ובהם:

  • סרטים ישראלים – כ-300 סרטים מהקולנוע הישראלי, כולל סרטי קאלט כמו “אסקימו לימון”, “גבעת חלפון אינה עונה”, “מציצים”, “אלכס חולה אהבה”, “שלאגר” ו-“השוטר אזולאי”, וסרטים נוספים, בהם “הערת שוליים”, “ישמח חתני”, “איים אבודים”, “מילים נרדפות”, “מחילה”, “למלא את החלל” ו”ביקור התזמורת”.
  • סדרות ישראליות – כ-70 סדרות מקשת 12, רשת 13 ומפיקים ומפיצים עצמאיים (טדי הפקות, ארמוזה פורמטס וגופי הפקה נוספים). בין היתר ניתן למצוא בקטלוג גם סדרות קאלט כמו החמישיה הקאמרית, הבורגנים, שמש, הקומדי-סטור, ואת מערכוני הגשש החיוור.
  • תכנים לילדים – סדרות ילדים ונוער מבית ערוץ הילדים ומספריית ערוץ ZOOM, בנוסף לספריית VOD של כל כוכבי הילדים, קלטות ילדים, הצגות ילדים, שירי ילדות, חגים ומועדים, וכל תכני הפסטיגל לדורותיו, כולל My פסטיגל, אירוע הפסטיגל הגדול של שנת 2020.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים