ההשקות הקרובות של שיאומי בישראל: טאבלטי Mi Pad 5, טלוויזיות, מכשיר נוסף בסדרת Mi 11 והקלטת שיחות

שלט שיאומי בחנות בסין צילום: יאן לנגרמן, גאדג’טי

באירוע שערכה היום (ב’, 16.8) יבואנית מוצרי שיאומי בישראל, קבוצת המילטון, חשף מנהל הפעילות של שיאומי, אבי קורנפלד, פרטים על מספר מוצרים ושירותים אשר צפויים להגיע בקרוב לישראל, בהם טאבלטים, טלוויזיות ומכשיר דגל נוסף בסדרת ה-Mi 11, אליו הצטרף מנהל הפעילות הטכנית של שיאומי בישראל, שפריר מוזס כהן, שסיפק התייחסות לנושא הקלטת השיחות במכשירים.

טאבלטי ה-Mi Pad 5 בדרכם לישראל

במהלך האירוע התייחס קורנפלד לצבר ההכרזות האחרון של שיאומי, בו חשפה את מכשיר ה-Mi Mix 4 וגם את הטאבלטים בסדרת ה-Mi Pad 5. קורנפלד ציין כי הראשונים מבין המוצרים שהוצגו באירוע האחרון שיעשו דרכם לישראל יהיו הטאבלטים, אך לא התייחס לאילו מהדגמים אנו צפויים לראות או מועד משוער להשקה המקומית שלהם.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

סדרת הטאבלטים החדשה כוללת שני דגמים, ה-Mi Pad 5 וה-Mi Pad 5 Pro, שניהם מגיעים עם מסך בגודל 11 אינץ’ ברזולוציית 2.5K, עם מערך רמקולים סטריאופוני ומערכת הפעלה MIUI for Pad, הייעודית לטאבלטים. שני הדגמים יגיעו עם מצלמת 8 מגה-פיקסל קדמית ומצלמת 13 מגה-פיקסל אחורית, כאשר בדגם הפרו נוספת גם מצלמת עומק ברזולוציית 5 מגה-פיקסל.

טאבלט Mi Pad 5 (מקור שיאומי)

מתחת למכסה יגיע דגם ה-Mi Pad 5 עם מערכת השבבים Snapdragon 860, יחד עם 6GB זיכרון ועד 256GB אחסון, כאשר בדגם ה-Mi Pad 5  Pro אפשר למצוא את פלטפורמת ה-Snapdragon 870, זיכרון בנפח של עד 8GB ו-256GB אחסון. דגם ה-Mi Pad 5 הרגיל יגיע עם סוללת 8720mAh עם תמיכה בטעינת 33 וואט, בעוד ה-Mi Pad 5 Pro יגיע עם סוללת 8600mAh, אך יספק תמיכה בטעינה מהירה בהספק של 67 וואט.

הדגמים החדשים צפויים להגיע ארצה עד סוף אוגוסט 2021 או בתחילת ספטמבר 2021.

מכשיר חדש בסדרת ה-Mi 11

הדגם הספציפי שיגיע לישראל לא נמסר, אך בהמילטון הדגישו בפני גאדג’טי פעם נוספת כי זה לא יהיה ה-Mi 11 Ultra. החברה כבר הספיקה להשיק מספר דגמים בישראל, בהם ה-Mi 11 Lite, ה-Mi 11 Lite 5G וה-Mi 11, את האחרון גם סקרנו באתר. החברה חשפה מספר לא מבוטל של דגמים בסדרת ה-Mi 11 מאז סוף השנה הקודמת, וייתכן כי הדגם הבא שיגיע לישראל יהיה אחד מהם, או דגם אחר שטרם נחשף ומיועד עבור השוק הבינלאומי.

את ההשקה של הדגם הבא בסדרה בישראל מצפים בהמילטון לקיים במהלך ועד סוף חודש ספטמבר 2021.

טלוויזיות נוספות ותמיכה בהקלטת שיחות

עת דיברו על השקתה של סדרת הטלוויזיות Mi TV P1 בישראל החל ממחר (ג’), הזכירו קורנפלד ומוזס-כהן כי דגמים נוספים של טלוויזיות יעשו דרכם ארצה עד סוף השנה הנוכחית ובתחילת השנה הבאה (2022). השניים לא ציינו אילו דגמים אנו צפויים לראות בארץ, אך נזכיר כי בין הדגמים האחרונים אותם חשפה שיאומי ישנם דגמים המגיעים עם פאנלי מסך מסוג OLED, בהם ה-Mi TV 6 OLED בגדלים של 55 ו-65 אינץ’ ודגם הפרימיום Mi TV Master 77 OLED שמגיע בגודל 77 אינץ’.

פרטים נוספים על השניים תוכלו לקרוא בלחיצה כאן.

לקראת סיום האירוע התייחס מוזס-כהן גם לנושא הקלטת השיחות במכשירי שיאומי. הוא ציין כי בגוגל עובדים על התאמת החייגן, הזמין במכשירי החברה, לשפה העברית וכי הוא כבר מתנסה בגרסאות מוקדמות של החייגן בהן זמינה אפשרות להקלטת השיחות. להערכתו, צפוי החייגן של גוגל לעשות דרכו למכשיריה של שיאומי עד סוף השנה הנוכחית, אז גם צפויה אפשרות הקלטת השיחות להיות זמינה במכשירים. חשוב לציין כי אף הערכותיו של מוזס-כהן, הפיתוח תלוי בגוגל ועל כן המועד עשוי עדיין להשתנות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים