סוני מחפשת מהנדסי שרתים עם ידע בפיתוח לאנדרואיד; עוד ראיה ל-PlayStation Phone

חמישה שבועות עברו מאז הרעיש את העולם האישור הרשמי מצד מקור בסוני-אריקסון אודות פיתוח פלטפורמת גיימינג חדשה לאנדרואיד וסמארטפון ייעדי למשחקים כבדים תחת המותג PlayStation, ובסוף השבוע האחרון גילה אתר DroidGamers מודעת “דרושים” בפורטל פלייסטיישן הבריטי, לפיה החברה היפנית מחפשת מהנדס שרתים בכיר, כאשר בדרישות מהמועמדים מופיעים בסמיכות שני מאפיינים “בעדיפות גבוהה”: “ניסיון בפיתוח לניידים, ובמיוחד אנדרואיד” ו-“ידע/ניסיון במשחקים מקוונים”.

אמנם, שני המשפטים הללו מופיעים כייתרון, ולא כדרישות בסיס, אך סביר להניח שאין לחברה סיבה לחפש מהנדסי שרתים עם ידע באנדרואיד אם היא אינה מתכוונת להיעזר ביכולת הזו בפיתוח פלטפורמה שתאפשר משחקים מקוונים על מכשירי אנדרואיד, בדומה למה שאמורה לאפשר פלטפורמת Xbox Live ב-Windows Phone 7. בינתיים אין ראיות נוספות למה שטומנות בחובן תוכניות ה-PlayStation Phone של סוני-אריקסון, אך בהתחשב בעובדה שכבר חודשים ארוכים שחטיבת הסמארטפונים בחברה עובדת על מצב שוּשוּ (מאז X8 לא שמענו מהם מילה) – סביר להניח שהעבודה בעיצומה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים