הוכרז: Fitbit Charge 5 – רצועת הכושר החדשה והמשודרגת של גוגל

יצרנית אביזרי הכושר פיטביט (Fitbit), השייכת כיום לגוגל (Google), הכריזה על צמיד כושר חדש, ה-Fitbit Charge 5. מדובר בדגם הראשון בסדרה שמגיע עם מסך AMOLED צבעוני וכולל סט חיישנים משודרג הכולל חיישן אק”ג (ECG), חיישן EDA, מעקב GPS מובנה ועוד.

רצועת הכושר Charge 5 החדשה מחליפה את דגם ה-Charge 4 הקודם ומגיעה בעיצוב מעודכן ומעוגל יותר, הדק יותר ב-10% מהדור הקודם, כאשר לראשונה בסדרה, ה-Charge 5 מגיע מסך AMOLED צבעוני בגודל 1.04 אינץ’ במקום מסך שחור/לבן, כאשר הוא יוכל להגיע לבהירות של 450 ניטים (nits) לתצוגה ברורה יותר גם תחת אור השמש.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

רצועת הכושר החדשה משלבת פיצ’רים שהיו זמינים עד היום בדגמים מתקדמים יותר כמו שעון ה-Fitbit Sense, כמו מד פעילות אלקטרו-דרמלית (EDA) המאפשר למדוד את הלחץ של המשתמש וחיישן אק”ג (ECG), זאת בנוסף לאפשרויות רגילות כמו מעקב אחר פעילויות ספורט, מדידת דופק ורווית חמצן בדם (SpO2), תשלום ללא מגע בשירות ה-FitBit Pay ו-GPS מובנה.

רצועת Fitbit Charge 5 בצבע לבן (מקור גוגל)

רצועת ה-Charge 5 תגיע ב-3 דוגמאות צבע: שחור (Black / Graphite), זהב-לבן (Lunar White / Soft Gold) וכחול (Steel Blue / Platinum), עם עמידות למים לעומק של עד 50 מטרים (5ATM), ותציע זמן שימוש של עד שבוע ימים.

רצועת ה-Fitbit Charge 5 תהיה זמינה למכירה מהסתיו הקרוב במחיר של 180 דולר, כאשר היא תגיע עם מנוי פרימיום חינמי לחצי שנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים