אפל משיקה מרחב יעודי למוסיקה ישראלית ב-Apple Music

פלייליסט ראש השנה תמונה: Apple

לקראת ראש השנה המתקרב משיקה אפל מרחב חדש המוקדש כולו למוסיקה וליוצרי המוסיקה בישראל, בו ניתן למצוא פלייליסטים חדשים שהורכבו על ידי כמה אמנים מוכרים בארץ, בהם נועה קירל, עומר אדם, מירי מסיקה, רביד פלוטניק, ברי סחרוף ואלה-לי להב, לצד פלייליסטים יעודיים להצגת אמנים חדשים בישראל, אוספים שיעזרו לכם להכיר אמנים דרך השירים שלהם ועוד.

מרחב המוסיקה הישראלי באפל מיוזיק יהיה זמין החל מהיום (ה’, 26.8) ועד אחרי ראש השנה, וניתן למצוא בו אלבומי בכורה ישראליים, אלבומים של אמנים ישראליים שעשו שינוי ופרצו מסוכמות, מוזיקת ארץ ישראל ישנה, קלאסיקות על-זמניות ומוסיקה לכל המשפחה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

אפל הוסיפה גם כמה פלייליסטים שבנו עבורה שישה אמנים ישראלים מהשורה הראשונה. על פי אפל, כל אמן התבקש לבחור רשימת שירים מוצלחים במיוחד מהשנה החולפת (תשפ”א), לאגד את כולם בפלייליסט ולשתף עם המעריצים, כאשר האמנים הישראליים שיצרו פלייליסטים בעבור מתחם המוסיקה החדש הם עומר אדם, נועה קירל, ברי סחרוף, רביד פלוטניק, מירי מסיקה ואלה לי.

והנה כמה דוגמאות (אפשר ללחוץ על שם האמן לגישה לפלייליסט באפליקציה):

  • נועה קירל בחרה בשיר החדש שלה Please Don’t Suck כזה שיפתח את הפלייליסט האישי שלה, אבל דאגה להוסיף בו גם קצת סטטיק ובנאל, נוגה ארז, עדן חסון, החבר מרגי, רביב כנר, דודו אהרון והרבה אחרים.
  • ברי סחרוף פותח את הרשימה שלו עם “דע” של שי צברי ומשלב בה אמנים רבים נוספים כמו שאנן סטריט, אסף אמדורסקי, אביתר בנאי, אביב גדג’, גיא מזיג, נועם רותם, אורן לוטנברג ואחרים.
  • מירי מסיקה גם היא פותחת את הרשימה שלה עם שיר עצמאי, זהו “יש לי אותך” אותו היא מבצעת עם מיקה משה (מבית ספר למוסיקה 2020) וניתן למצוא בה גם את מרינה מקסימיליאן, שולי רנד, ברי סחרוף, קרן פלס ועוד.
  • רביד פלוטניק (נצ’י נצ’) מפרגן גם הוא לשי צברי (“דע”) ומוסיף לרשימה גם את איה זהבי פייגלין, ריף כהן, שקל, תומר ישעיהו ואחרים.
  • אלה-לי להב פותחת גם כן עם שיר משלה, “מה אתה רוצה”, ומוסיפה לרשימה אמנים כמו נועה קירל, עידן רפאל חביב, נתן גושן, עידן עמדי, דולי ופן, עדן בן זקן ולא מעט סטטיק ובנאל.
  • עומר אדם מפרגן לג’ימבו ג’יי ורביד פלוטניק עם “חתולים” בפתיחת הרשימה שלו, ומוסיף אליה גם את רן דנקר, עדן בן זקן, שרית חדד, אושר כהן, נסרין וגם כמה שירים משלו.

מוסיקה חדשה גם היא מגיעה כחלק ממרחב המוסיקה החדש וכוללת את הפלייליסט “דור העתיד“, שיכלול אמנים חדשים ומוכרים פחות בסצינת המוסיקה הישראלית.

גישה למרחב המוסיקה באפל מיוזיק בלחיצה כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים