דיווח: סדרת האייפון 13 תוסיף יכולות זיהוי חדשות למערך ה-Face ID

iPhone 13 Face ID (תמונה: FrontPageTech) iPhone 13 Face ID (תמונה: FrontPageTech)

במידה ויש ברשותכם כל אחד ממכשירי אפל שיצאו אחרי ה-iPhone X חוץ מה-iPhone SE, כנראה שיצא לכם להשתמש במערך החיישנים הייעודי בו החברה משתמשת לזיהוי הפנים הנקרא Face ID. המערך כולל מבחר רחב של חיישנים לזיהוי מאובטח שלכם בתלת-ממד, כשביניהם נמצא חיישן אינפרה-אדום, חיישן עומק, חיישן קרבה ועוד, כשכולם פועלים יחד במטרה לזהות אתכם בצורה מאובטחת.

את המערך הזה אפל עשויה לשפר לטובת מערך טוב אף יותר שמסוגל לזהות אתכם גם כשחלק מהפנים שלכם מוסתרות. עד כה, במידה ותנסו לפתוח את האייפון עם מסכה, הוא יעביר אתכם ישר למסך הזנת הקוד, וגם אם תנסו לפתוח אותו עם משקפיים כשפיצ’ר דרישת תשומת לב פעיל, לא תמיד תצליחו אם המשקפיים מחזירות את השתקפות הרקע.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הדיווח מגיע אלינו דרך המדליף המוכר Jon Prosser, כשזה מבסס אותו על צילומים אמיתיים שהגיעו אליו ונהפכו להדמיות תלת-ממד על מנת להגן על מקור ההדלפה. במטרה למנוע הדלפות של מכשיר מסדרת האייפון 13, אפל מעניקה לעובדיה כיסוי עם מערך החיישנים החדש, וכאשר הכיסוי מחובר לאייפון 12, האייפון יודע לעבור להשתמש במערך החיישנים שהתווסף אליו לפתיחת הנעילה במקום במערך הקיים.

iPhone 13 Face ID (תמונה: FrontPageTech)
iPhone 13 Face ID (תמונה: FrontPageTech)

על פי הנראה מהתמונות, אפל מסדרת מחדש את החיישנים במערך, כך שמצלמת הסלפי עוברת מצד ימין לצד שמאל, בזמן שהאפרכסת עולה גבוה מהרגיל על מנת להקטין את המגרעת. בשלבים הנוכחיים החברה מבצעת בדיקות מעמיקות על המערך החדש, כשהעובדים מתבקשים להגדיר את פניהם במכשיר ללא שום הפרעות, והאייפון צפוי לדעת לבד לזהות אותם גם כשהם שמים מסכה.

כתוצאה מחבישת מסכה, לא מעט בעלי משקפי ראייה יגידו לכם שהמשקפיים הופכים להיות מלאים באדים מהר במיוחד, מה שיקשה עוד יותר במצב בו המשתמש גם עם משקפיים וגם עם מסכה. הגרסה החדשה של ה-Face ID מנסה לפתור גם את הבעיה הזו על הדרך, כשהעובדים מתבקשים לנסות אותו גם כשהם משתמשים במשקפיים ומסכה יחד, מה שעתיד לשפר באופן דרמטי את מהירות הפתיחה של האייפונים הבאה עבור לא מעט משתמשים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים