הטריילר לסרט “הפריצה” של נטפליקס מוכיח כי אי אפשר לבטוח באף אחד

הפריצה (תמונה: Netflix)

נטפליקס שיחררה טריילר ראשון לסרט המתח החדש “פריצה” (Intrusion), בו זוג צעיר מגלה כי האידיליה של ביתם החדש הופכת מהר מאוד לטראומה עליה בלתי אפשרי להתגבר.

הסרט עוקב אחר אישה צעירה בשם מירה (פרידה פינטו, “נער החידות ממומביי”) אשר מחלימה מסרטן השד. כאשר הגידול שלה נמצא בנסיגה, מירה ובעלה הארכיטקט הנרי (לוגן מרשל גרין, “ספיידרמן: השיבה הביתה”) מחליטים לפתוח פרק חדש בחייהם ולעבור לבית מרוחק שבנה הנרי בעצמו. התוכניות משתנות במהרה כאשר הזוג חווה פריצה אלימה לביתם המשאירה את מירה בטראומה, בעיקר לאור העובדה כי הנרי יורה באחד הפורצים בהגנה עצמית. בטריילר נראה כי מירה מנסה לפענח מדוע ביתם נפרץ ומה חיפשו הפושעים, ולאט לאט מגלה כי העיר שראו תחילה כשקטה ומושלמת מסתירה סודות מפחידים וטיפוסים מפוקפקים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הסרט מגיע מאת הבמאי אדם סלקי והתסריטאי כריס ספרלינג (“גרינלד”). הצמד שאף לחקור כיצד טראומה הופכת את קורבנותיה לחשדנים ומונעת מהם לבטוח בבני אדם, אפילו הקרובים אליהם ביותר – ומה קורה כאשר החשדות מתממשים?

אל פינטו וגרין מצטרפים גם השחקנים רוברט ג’ון ברק (“חוק וסדר: מדור מיוחד”), שרה מיניץ’ (“הם”) וקלינט אובנצ’יין (“חדשות העולם הגדול”).

“פריצה” יעלה בנטפליקס ישראל ב-22.9.2021.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים