אפל מכריזה על תכנית תיקון לבעיות שמע באייפון 12 ואייפון 12 פרו

אייפון 12 פרו (צילום: רונן מנדזיצקי) אייפון 12 פרו (צילום: רונן מנדזיצקי)

על פי הודעה חדשה אותה הפיצה לאחרונה, אפל (Apple) הכריזה על תכנית תיקון לדגמי ה-iPhone 12 וה-iPhone 12 Pro אשר חווים בעיות שמע דרך האפרכסת. התכנית המדוברת נוגעת לאחוז קטן מהמכשירים שנמכרו בסך הכל, כשהקריטריון הראשון בו תצטרכו לעמוד הוא שהמכשיר יצא מפס הייצור בין אוקטובר 2020 לאפריל 2021, ובמידה ועמדתם בכך, ייתכן כי תוכלו לקבל תיקון בחינם לבעיה.

בהודעה שעלתה לאתר התמיכה של החברה, אפל מספרת כי הבעיה גורמת לכך שהדגמים המוזכרים לא יפיקו קול מאפרכסת השמע בזמן הוצאה או קבלה של שיחות. עם זאת, אפל מדגישה כי מכשירי האייפון 12 מיני והאייפון 12 פרו מקס אינם נכללים בתכנית ואינם נגועים בתקלה. בנוסף, במידה ואתם חווים את הבעיה והמסך שלכם שבור, תצטרכו לתקן אותו לפני כן על מנת לקבל את התיקון לאפרכסת השמע.

על מנת למסור את מכשירכם לתיקון, תוכלו לגשת לאחת מהמפיצות הרשמיות של אפל בישראל כמו iDigital או iStore, זאת בנוסף למפיצות אחרות כמו HOTmobile, Partner, Cellcom ו-Pelephone במידה ורכשתם את האייפון מהן. אפל אינה מציינת את זמני התיקון, כנראה עקב כך שהם משתנים ממדינה אחת לאחרת ותלויים במפיצה המתקנת.

לצד הדברים הללו, החברה מדגישה כי תצטרכו לגבות את האייפון לפני מסירתו לתיקון, אך לא אומרת בהכרח שהמכשיר יאופס בזמן התיקון, כך שסביר להניח שמדובר בהמלצה על מנת לחסוך מקרה של אובדן נתונים. בכל אופן, תוכלו לגבות את האייפון באופן אלחוטי לענן באמצעות iCloud או למחשב באמצעות חיבור של האייפון וגיבוי ידני ב-iTunes.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים