הדלפה חדשה חושפת את מצלמת ה-GoPro Hero 10 Black בטרם ההשקה

מצלמת GoPro Hero 10 Black (מקור winfuture)

הדלפה חדשה של אתר WinFuture הגרמני, חושפת את מצלמת האקסטרים הבאה של גופרו (GoPro), ה-GoPro Hero 10 Black, הדור הבא בסדרת מצלמות האקסטרים של החברה. בלב המצלמה החדשה יגיע מעבד GP2 התומך בצילום תמונות סטילס של 23 מגה-פיקסל ויכולת צילום וידאו של עד 5.3K ב-60 פריימים לשניה.

מצלמת ה-GoPro Hero 10 Black החדשה תחליף את דגם ה-GoPro Hero9 Black שהוכרזה לפני כשנה, כאשר היא שומרת על העיצוב הכללי של הדור הקודם אך מגיעה עם לוגו קדמי מעודכן בצבע כחול. ההבדל הגדול עם זאת נמצא בתוך המצלמה עצמה, שתגיע עם מעבד GP2 חדש ועוצמתי יותר של גופרו וייצוב תמונה משופר HyperSmooth 4.0.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בעוד שלא בטוח איזה חיישן ישולב בפועל במצלמת ה-Hero 10 החדשה, מעבד ה-GP2 יוכל לתמוך בחיישן של עד 23 מגה-פיקסל, לעומת 20 מגה-פיקסל בדור הנוכחי. שינוי גדול נוסף מגיע בתחום הוידאו, עם יכולת צילום משופרת של 5.3K ב-60 פריימים לשניה, 4K ב-120 פריימים לשניה ו-2.7K ב-240 פריימים לשניה, קפיצה משמעותית לעומת ה-5K ב-30 פריימים לשניה ו-4K ב-60 פריימים לשניה של הדור הקודם.

מצלמת GoPro Hero 10 Black (מקור winfuture)

בשלב זה עדיין לא ברור מתי בדיוק תושק מצלמת ה-GoPro Hero 10 Black החדשה. עם זאת, ניתן להתייחס למידע שמגיע מאתר WinFuture הגרמני כמהימן למדי לאור ההיסטוריה של האתר עם הדלפות הדור הקודם של מצלמות GoPro.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים