הוכרז: BlackBerry Torch 9800 סליידר עם מסך מגע ומערכת OS 6

חברת RIM הכריזה ביום שלישי (3.7.10) על מכשיר ה-BlackBerry Torch 9800, טלפון סליידר עם מסך מגע, אשר הודלף פעמים רבות מאוד ויצר לא מעט ציפייה. ה-Torch הינו המכשיר הראשון מסדרת בלאקברי המגיע עם מערכת ההפעלה BlackBerry OS 6 עמוסת השיפורים והמותאמת למגע, שבחברה טוענים כי תביא למהפיכה בעולם המכשירים העסקיים.

ה-BlackBerry Torch הוצג באירוע חגיגי משותף ל-RIM ול-AT&T (אשר תציע אותו ראשונה למכירה), והוא מביא איתו מפרט מתקדם, אך עם זאת לא יוצא דופן בנוף הסמארטפונים של היום: מנגנון הסליידר של המכשיר נפתח אנכית וחושף מקלדת QWERTY מלאה (יש גם מקלדת מגע על המסך), מסך המגע הקפסיטיבי הינו בגודל 3.2 אינצ’ ורזולוציית 480X360, הקישוריות מכילה WiFi בתקן N, בלוטות’ ו-GPS, מאחור נמצאת מצלמת 5 מגה-פיקסל עם אוטופוקוס, זיכרונות ה-RAM וה-ROM שניהם בנפח 512MB, זיכרון האיחסון עומד על 4GB ולהרחבה קיים חריץ MicroSD.

עיצוב המכשיר בהחלט לא יטעה אתכם, ותזהו מיד כי מדובר בטלפון מסדרת בלאקברי. מידותיו – גובה 111 מ”מ, רוחב 62 מ”מ ועובי 14.3 מ”מ – הופכים אותו למשרד נייד וקטן ממדים, המביא את כל היתרונות הייחודיים לבלאקברי עם מגוון שדרוגים חדשים בזכות גרסת OS 6.

כמו שכבר ציינו, ה-Torch יימכר תחילה ברשת AT&T האמריקאית. הוא יהיה זמין החל מה-12 לאוגוסט עם תג מחיר של $199.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים