כל העונות של “סיינפלד” ינחתו בנטפליקס באוקטובר

אחרי שהסדרה “חברים” זכתה לתחייה מחודשת בנטפליקס והפכה לפופולרית במיוחד גם בקרב קהל צעיר חדש, הגיע זמנה של הקומדיה הבולטת השניה של שנות ה-90 לקחת צעד דומה. נטפליקס הכריזה כי רכשה לשידור את כל העונות של “סיינפלד”, אשר יעלו לפלטפורמה באוקטובר.

מדובר בעסקת ענק שעשתה נטפליקס עם חברת סוני המפיצה את הסדרה לפני כשנתיים, בסך חצי מיליארד דולר. העסקה נחתמה בספטמבר 2019, זמן קצר לאחר שנטפליקס איבדה את הזכויות לשתי הסדרות הפופולריות “חברים” ו“המשרד”, שהיו קריטיות מאוד לחברה שכן הן נצפו שוב ושוב על ידי קהל מעריצים נאמן.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

על אף ש”סיינפלד” מעולם לא באמת נעלמה ממסכי הטלוויזיה שלנו לתקופות ארוכות מדי, מדובר בפעם הראשונה שהסדרה עולה במלואה לשירות סטרימינג אחד בכל רחבי העולם, ובאיכות 4K. העסקה עם סוני מעניקה לנטפליקס את זכויות השידור לתקופה של 5 שנים.

אל ההכרזה צירפה נטפליקס טריילר משעשע במיוחד שמציג את “סיינפלד” כסדרה חדשה ומרגשת מאת היוצרים ה”מתחילים” לארי דיוויד וג’רי סיינפלד. נטפליקס הייתה בשנים האחרונות גם הבית של הסדרה החדשה יותר של סיינפלד, “קומיקאים במכוניות שותים קפה” (Comedians in Cars Getting Coffee). החברה רכשה את הסדרה מהערוץ הדיגיטלי Crackle לאחר 9 עונות, והעניקה לה שתי עונות נוספות בלעדיות לנטפליקס. היוצר ה”צעיר” השני, לארי דיוויד, יחזור אף הוא באוקטובר – אך אל הפלטפורמה המתחרה HBO מקס, עם עונה חדשה של “תרגיע” (Curb Your Enthusiasm), ה-11 במספר.

כעת נותר לראות האם “סיינפלד” תוכל לשחזר את הצלחתה של “חברים” בקרב קהל חדש שלא צפה בה במקור, והאם הדבר יוביל גם אותה לספיישל איחוד מרגש. התשובה היא כנראה לא, אך יש לזכור כי כבר קיבלנו סוג של איחוד כזה בעבר. בעונתה השביעית של “תרגיע” הפיק לארי הבדיוני פרק חדש של “סיינפלד” עם כל השחקנים המקוריים כניסיון להחזיר אליו את גרושתו.

9 העונות של “סיינפלד”, המונות 180 פרקים, יעלו לנטפליקס ב-1 באוקטובר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים