שיאומי מאשרת: טעינת 120W מהירה תגיע ל-Xiaomi 11T Pro

טעינת 120W ב-Xiaomi 11T Pro (תמונה: Xiaomi) טעינת 120W ב-Xiaomi 11T Pro (תמונה: Xiaomi)

מכשירי סדרת ה-Xiaomi 11T החדשה ייחשפו באירוע אותו תערוך שיאומי ב-15.9, אך בחברה מקדימים את המאוחר ומאשרים כבר עכשיו את אחת מההדלפות אודות המכשירים. בסרטון שפירסמה החברה בחשבון הטוויטר הרשמי שלה, אשר מופיע בדרך יצירתית ביותר הדורשת מהמשתמשים לצייץ מחדש כדי לראות אותו, ניתן למצוא אישור לכך שדגם ה-Xiaomi 11T Pro יגיע עם תמיכה בטעינה סופר מהירה בהספק של 120 וואט.

הציוץ של שיאומי בטוויטר לא יאפשר לכם לראות את הסרטון באופן מיידי, אלא רק אחרי שתפרסמו מחדש את הציוץ, ובכך דואגת החברה לכך שהשיווק לתכונה החדשה יהיה משמעותי (מה קרה, אנחנו לא מספיקים?) – את הסרטון הורדנו ותוכלו לראות אותו ממש כאן למטה:

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

פרט לטעינה הסופר מהירה שתגיע לדגם הפרו בסדרה, מכשירי ה-Xiaomi 11T צפויים להגיע בשלושה צבעים: כחול, לבן ואפור, ולכלול בחלקם הקדמי חור יעודי למצלמה ומערך צילום ראשי עם 3 מצלמות בחלקם האחורי, כאשר דגם הפרו צפוי להשתמש בחיישן 108 מגה-פיקסל ראשי, בעוד דגם ה-11T הרגיל יגיע עם מצלמת 64 או 108 מגה-פיקסל ראשית, לצד מצלמת 8 מגה-פיקסל עם חיישן של סוני מדגם IMX355 התומך בצילום בזווית רחבה, ומצלמה נוספת לצילומי מאקרו.

הדלפות קודמות העידו על כך ששני הדגמים החדשים יגיעו עם מסך OLED בעל קצב רענון של 120 הרץ, זיכרון עבודה (RAM) בנפח 8 גיגה-בייט ורכיב אחסון מובנה בנפחים של 128 או 256 גיגה-בייט, כאשר מתחת למכסה צפויה להופיע מערכת השבבים Dimensity 1200 של MediaTek עבור דגם ה-Xiaomi 11T וה-Snapdragon 888 של קוואלקום עבור דגם ה-Xiaomi 11T Pro. דגם הפרו צפוי להגיע גם עם סוללת 5,000mAh התומכת בטעינה מהירה בהספק מירבי של 120 וואט.

הדגמים החדשים ייחשפו באירוע אותו תערוך שיאומי ב-15.9, וכפי שכבר חשפנו בעבר, באירוע זה צפוי להיחשף לצד הטלפונים גם טאבלט, שכעת נוכל לאשר כמעט בביטחון גמור כי תהיה זו הגרסה הבינלאומית של טאבלט ה-Xiaomi Mi Pad 5, שתעשה את דרכה גם לישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים