עכשיו בישראל: Galaxy A03s – סוללה ומסך גדולים בפחות מ-600 שקלים

Galaxy A03s (תמונה: Samsung) Galaxy A03s (תמונה: Samsung)

שבועות בודדים לאחר שנחשף באופן רשמי על ידי סמסונג, מגיע כעת מכשיר ה-Galaxy A03s לישראל. הוא מציע מסך גדול של 6.5 אינץ’, מערך צילום משולש בגבו וסוללה גדולה, ומוצע במחיר של 535 ש”ח, בצבעים כחול ולבן, ואחריות לשנה מטעם היבואן הרשמי – סאני.

מכשיר ה-Samsung Galaxy A03s הוא דור ההמשך של דגם ה-Galaxy A02s, אשר זמין גם כן בישראל. הוא מגיע עם מסך בגודל 6.5 אינץ’ בעל פאנל TFT LCD ברזולוציית +HD ופריסה של 720×1600 פיקסלים, ובראשו ניתן למצוא מגרעת קטנה בה משולבת מצלמת סלפי עם חיישן 5 מגה-פיקסל לצילום תמונות דרך מפתח צמצם f/2.2 וביצוע שיחות וידאו. חיישן טביעות האצבע הביומטרי ממוקם על גבי מסגרת המכשיר כחלק מכפתור הבית, ונמצא על גבי מסגרתו גם חריץ בגודל 3.5 מ”מ לשימוש עם אוזניות.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

במעבר לגבו של הגלקסי A03s נמצא אצ מערך הצילום הראשי, אשר מגיע עם שלושה חיישני צילום:

  • מצלמה ראשית: חיישן 13 מגה-פיקסל ראשית עם מפתח צמצם f/2.2 ופוקוס אוטומטי.
  • מצלמה משנית: חיישן 2 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/2.4 המיועדת לצילום תמונות מאקרו.
  • מצלמה עומק: חיישן 2 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/2.4 המיועדת לתפיסת עומק בצילומי פורטרט.

מאחורי הקלעים מובילה את ביצועי המכשיר מערכת השבבים Helio P35 מבית MediaTek, המיוצרת בתהליך בגודל 12 ננו-מטר, ומשלבת מעבד עם 8 ליבות Cortex-A53 הפועלות במהירות שעון מירבית של 2.3 גיגה-הרץ, בנוסף, בגרסה הנמכרת בישראל נמצא זיכרון עבודה (RAM) בנפח של 3 גיגה-בייט, רכיב אחסון מובנה בנפח של 32 גיגה-בייט עם אפשרות הרחבה וסוללת 5,000mAh התומכת בטעינה בהספק מירבי של 15 וואט דרך חיבור USB-C.

לחצו כאן למידע נוסף ולרכישה באתר KSP


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים