ניאו חוזר אל המטריקס בטריילר הראשון לסרט ההמשך

תמונה: Warner Bros

22 שנה חלפו מאז התוודענו לראשונה לגלולות הכחולות והאדומות, וניתנה לנו הבחירה להמשיך לחיות במטריקס או להתעורר לחיים האמיתיים דרך דמותו המיתולוגית של ניאו (קיאנו ריבס). כעת, 18 שנים לאחר הסרט שחתם את הטרילוגיה, הסיפור ממשיך עם הטריילר הראשון של “מטריקס 4” (The Matrix Resurrections).

הטריילר החדש נפתח כאשר ניאו, אשר חוזר לשמו המקורי תומאס אנדרסון, נמצא בטיפול פסיכולוגי בעקבות חלומות חוזרים. כמובן שאנו יודעים כי אלו לא חלומות, אלא חזיונות להתרחשויות הסרטים הקודמים. נראה כי ניאו של תקופתנו נמצא תחת השפעת הגלולות הכחולות, אותן הוא לוקח באופן קבוע. אלו גורמות לו לשכוח את המטריקס, וכן את טרינטי (קארי-אן מוס), אותה הוא פוגש בבית קפה – אך נראה כי אינם זוכרים זה את זו.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

דמות אחת הנעדרת מהטריילר היא זו של מורפיאוס – ואכן השחקן המקורי של הדמות, לורנס פישבורן, אישר שאינו מופיע בסרט החדש. עם זאת, בטריילר פוגש ניאו דמות חדשה בגילומו של יאיא עבדול-מאטין (“השומרים”), שמזכירה מאוד את מורפיאוס. נראה כי בעוד ניאו אינו זוכר אותו – הדמות המסתורית דווקא מכירה את ניאו היטב. האם זהו רמז כי מדובר בגרסה צעירה יותר או אלטרנטיבית של המנטור האהוב?

אל הקאסט מצטרפים גם כריסטינה ריצ’י (“זי: ההתחלה של הכל”), ניל פטריק האריס (“איך פגשתי את אמא”), ג’סיקה הנוויק (“משחקי הכס”), ג’ונתן גרוף (“לשבור את הקרח”), פריאנקה צ’ופרה (“משמר המפרץ”) וג’דה פינקט-סמית’ שחוזרת בתפקיד ניאובי.

את הסרט החדש ביימה יוצרת הטרילוגיה המקורית לנה וצ’אוסקי – אך הפעם ללא אחותה לילי וצ’אוסקי. במקומה, כתבה לנה את התסריט עם התסריטאים דיוויד מיטשל (“ענן אטלס”) ואלכסנדר המון (“סנס8”).

“מטריקס 4” צפוי לעלות לבתי הקולנוע בארה”ב ולצפייה ביתית ב-HBO מקס ב-22 בדצמבר. טרם נמסר תאריך עלייה לאקרנים בישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים