כל החדשות וההכרזות של סוני מאירוע ה-2021 Playstation Showcase

סוני PS5

חברת סוני ערכה אמש (ה’, 9.9) אירוע תצוגה לקונסולת הפלייסטיישן 5, ובו חשפה שלל עדכונים וחדשות לגבי המשחקים הצפויים בשנה הקרובה. החברה, שלא נכחה השנה בכנס המשחקים E3, יותר מפיצתה על ההיעדרות עם אירוע הסולו הזה, בו חשפה מידע והצצות ראשונות למשחקים מצופים כמו GTA V, God of War, Gran Turismo וגם כמה הפתעות – ביניהן משחקים חדשים מבית מארוול. איגדנו כאן עבורם את כל ההכרזות מ-Playstation Showcase 2021:

God of War: Ragnarok

הפרק החדש יחתום את הסאגה הנורדית של God of War, וסוני שיחררה טריילר ראשון למה שצפוי במשחק. המכשפה פרייה תחזור עצבנית מתמיד ותשמש כאחת האנטגוניסטיות המרכזיות של המשחק, יחד עם האיש החכם ביותר, מימיר. הטריילר מציג היטב את המשחקיות והנופים המושלגים של מידגארד.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

משחקי Uncharted מקבלים עדכונים

המשחקים Uncharted 4 ו-Uncharted: The Lost Legacy מקבלים שדרוג לדור הבא, ויגיעו גם ל-PC בנוסף לפלייסטיישן 5. המשחקים יאוגדו לכדי חבילה אחת התיקרא Uncharted: Legacy of Thieves, אשר תשחורר בתחילת 2022.

Spider-Man 2

מארוול הכריזה על משחק המשך ללהיט מ-2018. המשחק אמנם יגיע רק ב-2023, אך מארוול שיחררו טיזר קצר ובו נלחמים פיטר פארקר ומיילס מוראלס זה לצד זה. מוראלס כזכור קיבל משחק ספין-סוף משלו בשנה שעברה, וכעת הצמד ישתף פעולה במשחק החדש. הטריילר מסתיים בחשיפת הנבל מולו יאלצו להתמודד – ונום.

Wolverine

משחק נוסף שיגיע מבית מארוול וחברת המשחקים Insomniac, שמפתחת גם את “ספיידרמן”, הוא “וולברין”. לא הרבה ידוע על המשחק עדיין, ומארוול בעיקר חשפה טיזר קצר במיוחד ובו לוגאן יושב בבר מיד לאחר קרב עקוב מדם וחושף את הטופרים שלו. תאריך שחרור המשחק טרם נמסר, והוא כרגע בשלבי פיתוח.

Guardians of the Galaxy

המשחק אחרון של מארוול לאירוע זה הוא “שומרי הגלקסיה”, אשר כבר הוכרז אך כעת מקבל טריילר ארוך ומפורט. כיאה לסדרה, הטריילר מתמקד בהומור, כאשר דמות של כומר מנסה לפצוח בנאום חשוב ודרמטי וסטאר לורד מפסיק אותו כדי לזייף התקף לב מרוב שעמום. כל חבורת שומרי הגלקסיה יגיעו למשחק, כולל דמות חדשה של כלב בחליפת חלל עם כוחות טלפתיים. המשחק ישוחרר ממש בקרוב – ב-26 באוקטובר, 2021.

Star Wars: Knights of the Old Republic

המשחק מתחילת שנות האלפיים שהוציא את כותרו האחרון ב-2019 מקבל רימייק חדש מבית חברת המשחקים Aspyr. המשחק מתרחש אלפי שנים לפני אירוע סרטי “מלחמת הכוכבים”. על השחקן להתמודד מול אימפריית הסית’ והנבל דארת’ רייבן. המשחק צפוי לצאת בלעדית ל-PS5, אך תאריך טרם נמסר.

https://www.youtube.com/watch?v=lL-RfE-ioJ8&feature=emb_title

GTA V משתדרג ל-PS5

המשחק האהוב בסדרת Grad Theft Auto, ששוחרר לראשונה ב-2013, יגיע בגרסה חדשה לפלייסטיישן 5 – אך מאוחר מן המצופה. המשחק נדחה בארבעה חודשים מהתאריך המקורי, ויגיע כעת רק במרץ 2021. הטריילר ששוחרר אינו מספק יותר מדי מידע ומסתפק בהבטחות כלליות כי המשחק יציג גרפיקה משופרת, מעבר חלק בין הדמויות ועוד.

Tiny Tina’s Wonderlands

משחק ספין אוף הפנטזיה לסדרת Borderlands בכיכובה של טינה הקטנה מקבל תאריך יציאה רשמי – ה25 במרץ, 2022. מדובר בגרסה קלילה וקומית יותר לסדרת האם, עם קאסט שחקנים מרשים ביניהם אשלי ברץ’ (“מסע אגדי: סעודת העורב”), וויל ארנט (“בוג’ק הורסמן”), וונדה סייקס (“תרגיע”) ואנדי סמברג (“פאלם ספרינגס”). כמובן שעדיין צפויים הרבה דם ואלימות.

https://www.youtube.com/watch?v=OfcDN-Yewh8&feature=emb_title

Project Eve

משחק האקשן הקוריאני משחרר טריילר ובו הצצה ארוכה יותר למשחקיות עצמה. על רקע עתיד סייבר-פאנק דינמי, דמותה של איב תאלץ להחזיר את כדור הארץ האבוד לבני האדם. הטריילר החדש מציג גם הצצה לאויבים מולם תתמודד איב והם גרוטסקיים ומדממים במיוחד. תאריך שחרור המשחק טרם פורסם.

Gran Turismo 7

משחק המירוצים מקבל כותר חדש עם טריילר של 3 דקות המציג את המכוניות החדשות והמרשימות עימן נוכל להתחרות. הטריילר נכנס לעובי הקורה עם צילום המכוניות מכל זווית אפשרית, כולל זום לתוך המנועים. המשחק יכלול בין השאר אופציית משחק אונליין ושינויי אקלים. הטריילר חושף גם את תאריך יציאת המשחק: ה-4 במרץ, 2022.

Tchia

לסיום, סטודיו המשחקים Awaceb חשף משחק ילדים יפהפיה בשם Tchia, המתרחש על נופי אי טרופי צבעוני. זהו משחק עולם פתוח בו ניתן לטפס, לשחות, לשוט ולחקור את העולם הרחב של האי, המבוסס על קבוצת האיים הצרפתית קלדוניה החדשה. אנו נשחק את דמותה של צ’יה, ילדה בעלת כוחות קסם המסוגלת להעביר את נשמתה לתוך גופן של חיות ולשלוט עליהן. המשחק עדיין נמצא בפיתוח.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים