מכשיר ה-Galaxy A52s 5G מגיע לישראל ומציע עמידות במים לשוק הביניים

Galaxy A52s 5G (תמונה: Samsung)

פחות מחודש לאחר הכרזתו בעולם, היבואנית הרשמית של מוצרי סמסונג בישראל סאני מייבאת את המכשיר לארץ לאחר שזה כבר נמכר בהודו מזה כשבועיים. רוכשי ה-Galaxy A52s יקבלו לידיהם מכשיר ביניים עם מסך גדול בחזיתו הנפרס מקצה לקצה וכולל חור מצלמה, כשבחלקו האחורי ישנו מערך צילום מרובע ושלא כיאה למכשיר ביניים, יש כאן גם עמידות במים ואבק.

בחזרה לחלקו הקדמי של המכשיר, כאן נסתכל על מסך בגודל 6.5 אינץ’, עם פאנל מסוג Super AMOLED, ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2400 על 1080 פיקסלים. קצב הרענון שכאן עומד על 120 הרץ, בשעה שהבהירות מסוגלת להגיע עד 800 ניטים (Nits) וסורק טביעות האצבע תופס את מקומו מתחת לפני התצוגה לפתיחת הנעילה מהחזית לצד אפשרות לסריקת פנים סטנדרטית.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

ביצועי המכשיר מתבססים על מערכת השבבים Snapdragon 778 5G, המיוצרת בתהליך 6 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות בתדר מירבי של 2.4 גיגה-הרץ. הגרסה הנמכרת בארץ כוללת 8 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-128 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון. מערכת ההפעלה המתיישבת מאחורי הקלעים היא אנדרואיד 11, כשעליה מתלבש ממשק המשתמש One UI 3.1.

חלקת הצילום שבגב כוללת חיישן ראשי ברזולוציית 64 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.8 ותמיכה בייצוב אופטי מובנה (OIS), יחד עם חיישן משני ברזולוציית 12 מגה פיקסל לצילום בזווית רחבה של 123 מעלות דרך מפתח צמצם f/2.2. זוג החיישנים הנוספים בגזרה מגיעים ברזולוציה של 5 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.4, כשהראשון מיועד לאיסוף עומק והשני מיועד לצילום מאקרו. מצלמת הסלפי שמקדימה מגיעה ברזולוציית 32 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/2.2.

הסוללה אשר סוחבת את המערך מגיעה בקיבולת של 4500 מיליאמפר/שעה, כשהיא נטענת דרך מחבר מסוג USB Type-C בהספק של 25 וואט. גופו של המכשיר עמיד בפני מים ואבק בתקן IP67, כך שתוכלו לצלול איתו עד עומק של מטר אחד למשך 30 דקות. כיאה לשמו, המכשיר מאפשר גלישה ברשת הדור החמישי (5G) ומגיע גם עם שקע אוזניות, תמיכה בבלוטות’ 5.0 ו-NFC.

זמינות ומחירים

את ה-Galaxy A52s 5G ניתן להשיג החל מהיום ברשתות הנבחרות עבור תג מחיר של 1799 שקלים בצבעים שחור ולבן.

לחצו כאן למידע נוסף ולרכישה


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים