הוכרז: iPad Mini 2021 – מסך גדול יותר, חיבור USB-C ותמיכה ב-5G

iPad Mini 2021 (תמונה: Apple) iPad Mini 2021 (תמונה: Apple)

אפל ניצלה את אירוע האייפון 13 שנערך היום כדי להציג עדכון לאייפד מיני. גרסת 2021 של ה-iPad Mini מגיעה בעיצוב דק יותר הכולל שוליים קטנים יותר וללא כפתור הבית הוותיק, כשהוא מגיע בארבעה צבעים ועם מסך גדול יותר מזה שהופיע בדור הקודם.

עיצוב האייפד מיני מקבל עדכון גם במקום נוסף, כשלאחר נטישת כפתור הבית הפיזי בחלקו התחתון, כפתור ה-Touch ID עובר כעת לחלקו העליון של הטאבלט וימוקם על גבי המסגרת בראש הטאבלט, כאשר על גבי המסגרת התחתונה נמצא כעת חיבור USB-C שמחליף את חיבור ה-Lightning הוותיק של החברה, ובדומה לדגמי האייפד פרו, גם כאן נקבל תמיכה בחיבור ישיר של אביזרים חיצוניים תומכים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

iPad Mini 2021 (תמונה: Apple)
iPad Mini 2021 (תמונה: Apple)

מסך ה-Liqud Retina Display שמגיע ל-iPad Mini 2021 גדל כעת ל-8.3 אינץ’ (במקום 7.9 אינץ’ בדור הקודם), כשהוא מציע בהירות מירבית של 500 ניטים (nits) ותומך ב-True Tone להתאמת הצבעים המופיעים על גבי המסך לטמפרטורת הצבע בחדר בו נמצא האייפד.

אפל משלבת באייפד מיני החדש גם מעבד עדכני, אשר לדבריה יספק שיפור של עד 40% בביצועי העיבוד בעבודות השוטפות במכשיר ועד 80% בביצועים הגרפיים, כאשר מנוע Neural Engine שמשולב בטאבלט מציע שיפור של עד פי 2 בביצועי למידת המכונה מול הדור הקודם. הקישוריות גם היא מקבלת עדכון בדור הטאבלטים החדש, עם תמיכה ב-WiFi 6 וגרסה התומכת ברשתות הדור החמישי (5G) עד למהירות הורדה של 3.5Gbps.

בצד הצילום מציע ה-iPad Mini 2021 מצלמה ראשית הממוקמת בגבו, עם חיישן 12 מגה-פיקסל ופוקוס אוטומטי מבוסס ה-Focus Pixels של החברה ומפתח צמצם f/1.8 שיעזור בשיפור צילומים המבוצעים תחת תנאי תאורה נמוכים. באפל מוסיפים לכך גם True Tone Flash שיאפשר להציג בהירות מדויקת יותר בתמונות בהן נעשה שימוש בפלאש ו-smart HDR לשיפור הבהירות גם בחלקים כהים יותר בתמונות המצולמות מול מקורות אור חזקים.

כדי להשלים את התמונה, הוסיפה אפל לאייפד מיני החדש מצלמת סלפי בעלת חיישן 12 מגה-פיקסל חדש, המציע אפשרות צילום בזווית רחבה בת 122 מעלות ותמיכה בפיצ’ר ה-Center Stage של החברה, שיעזור להתמקד במצולמים בזמן הסרטת וידאו, גם אם הם זזים במהלך שיחת הוידאו או ההקלטה.

iPad Mini 2021 (תמונה: Apple)
iPad Mini 2021 (תמונה: Apple)

מחיר וזמינות ה-iPad Mini 2021

את האייפד מיני 2021 תציע אפל בארבעה צבעים: אפור, זהב ורוד, סגול וצהוב-ירוק, ובמחיר של החל מ-499 דולר בארה”ב, כשהוא זמין כבר היום בהזמנה מוקדמת ויגיע לשוק האמריקאי החל מהשבוע הבא.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים