הוכרז: iPad 10.2 2021 – הדור התשיעי של טאבלט ה-iPad של אפל

טאבלט iPad 10.2 דור 9 (מקור אפל) טאבלט iPad 10.2 דור 9 (מקור אפל)

כחלק מאירוע ההכרזה על משפחת מכשירי ה-iPhone 13 החדשים, חברת אפל (Apple) הכריזה היום (ג’ 14.9) על הדור התשיעי והחדש של טאבלט ה-iPad, המגיע, בדומה לדור הקודם, עם מסך 10.2 אינץ’ אך יציע ביצועים משופרים הודות לשבב ה-Apple A13 Bionic.

סדרת ה-iPad הרגילה של אפל נחשבת לאחת מסדרות הטאבלטים הוותיקות של החברה, כאשר הדגם החדש והתשיעי במספר מחליף את דגם ה-iPad מהדור השמיני שהוכרז ב-2020, איתו הוא חולק עיצוב דומה עם מסך 10.2 אינץ’ ברזולוציית רטינה, כאשר החברה שדרגה את מערך הצילום עם מצלמת 12 מגה-פיקסל קדמית עם זווית רחבה בת 122 מעלות המותאמת לשיחות וידאו ומספקת מעקב אחר המשתמשים בזמן ההסרטה (Center Stage), ומצלמת 8 מגה-פיקסל אחורית.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

ה-iPad החדש יגיע עם מערכת ה-iPadOS 15 העדכנית, כאשר הוא משלב את שבב ה-Apple A13 Bionic אותו אפשר למצוא גם בסדרת מכשירי ה-iPhone 11 של החברה, המציע שיפור ביצועים של 20% לעומת הדור הקודם. הטאבלט יגיע עם נפח זיכרון כפול של החל מ-64GB ועד 256GB, ובנוסף יתמוך בעט המגע Apple Pencil מהדור הראשון של אפל ובכיסוי המקלדת Smart Keyboard של החברה.

טאבלט iPad 10.2 דור 9 (מקור אפל)

טאבלט ה-iPad דור 9 החדש יהיה זמין למכירה החל מה-24 בספטמבר בארה”ב, כאשר הוא יגיע במחיר של החל מ-329 ו-459 דולר לדגמי ה-WiFi ו-LTE ,בהתאמה.

גרסת האייפד החדשה של אפל מגיע כשדרוג חומרה רגיל יחסית, כאשר היא שומרת על כפתור הבית בעל חיישן טביעת האצבע המובנה וחיבור ה-Lightning הוותיק במקום מעבר לחיבור USB-C עדכני יותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים