מבצע השקה: עכבר במתנה ברכישת אוזניות הגיימינג Logitech G435 LIGHTSPEED

אוזניות  Logitech G435 LIGHTSPEED Wireless Gaming Headset (מקור Logitech) אוזניות  Logitech G435 LIGHTSPEED Wireless Gaming Headset (מקור Logitech)

עדכון: הסתיים

חברת לוג’יטק משיקה בישראל את אוזניות הגיימינג Logitech G435 LIGHTSPEED, עליהן הכריזה רק בשבוע שעבר. האוזניות זמינות כעת בהזמנה מוקדמת במחיר של 369 ש”ח, ויגיעו לישראל באופן רשמי החל מה-5.10, כשבמסגרת ההזמנה המוקדמת תוכלו לקבל עימן גם עכבר מדגם Logitech G102 במתנה.

אוזניות ה-Logitech G435 LIGHTSPEED מגיעות בעיצוב קל משקל של 165 גרם וב-3 שילובים שונים של צבעים: לבן-לילך (off white and lilac), כחול-פטל (blue and raspberry) ושחור-צהוב (black and neon yellow), כשהן מתאימות לילדים ולנוער ומגיעות במבנה המתאים לבעלי ראש קטן.

האוזניות משתמשות בדרייברי 40 מ”מ וניתן לחבר אותן דרך חיבור בלוטות’ סטנדרטי או באמצעות חיבור ה-Lightspeed האלחוטי של לוג’יטק. בחברה החליפו את הזרוע היעודית למיקרופון שנהוג למצוא באוזניות בגיימינג ובמקום ניתן למצוא בהן צמד מיקרופוני “אלומה” (beamforming) שיאפשרו לשמוע את המשתמשים גם ללא צורך בזרוע שלמה. חיי הסוללה של האוזניות יספיקו לעד 18 שעות שימוש, לפי החברה, כשהטעינה מבוצעת באמצעות חיבור USB-C.

מבצע השקה Logitech G435 LIGHTSPEED

את האוזניות החדשות ניתן להזמין כעת במסגרת ההזמנה המוקדמת במחיר של 369 ש”ח, עם השקה ומועד אספקה החל מה-5.10.2021. האוזניות מגיעות עם אחריות לשנתיים, ובמסגרת מבצע ההשקה תוכלו לקבל איתן גם עכבר Logitech G102 במתנה – יש להוסיף את המתנה להזמנה דרך עגלת הקניות.

לחצו כאן למידע נוסף ולרכישה במסגרת ההזמנה המוקדמת


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים