דיל לסוכות: מוצרי DJI בהנחות לחג

רובוט DJI Robomaster S1 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) רובוט DJI Robomaster S1 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

שלושה מוצרים מבית חברת DJI נמצאים כעת בהנחות מיוחדות לרגל חג הסוכות המתקרב, כשבמסגרת המבצע תוכלו למצוא את הרובוט החינוכי DJI Robomaster S1 בפחות מ-1,000 שקלים, את מצלמת ה-Osmo Pocket ואת גימבל ה-Osmo Mobile 3. כל המוצרים מגיעים עם אפשרות חלוקה לעד 36 תשלומים ואחריות לשנה של היבואן הרשמי, בנדא, כאשר המבצע יימשך עד ה-27.9 או עד גמר המלאי, הקודם מביניהם.

DJI Robomaster S1 ב-989 ש”ח

רובוט ה-Robomaster S1 נועד להעניק לילדים צעד ראשון בתחומי הבינה המלאכותית, הנדסה ורובוטיקה עם כלים פשוטים לשימוש. הוא מגיע עם 31 חיישנים שונים למיפוי העולם שסביבו בנוסף למצלמת FPV (ר”ת first-person view) שתשדר את נקודת המבט של הרובוט לאפליקציה אשר בידי המשתמש. עיצוב הטנק של ה-S1 כולל ”צריח” המוצב על גימבל בעל 2 כיווני תנועה ומכיל את המצלמה של הרובוט. בנוסף, הוא מאפשר לבצע “ירי” לייזר או ירי אמיתי של כדוריות ג’ל מיוחדות כחלק מ”מצב לחימה” (Battle Mode) המאפשר ליצור קרבות בין מספר רובוטי S1.

את הרובוט ניתן להפעיל באמצעות תוכנת RoboMaster יעודית, דרכה יתאפשר גם לתכנן אותו בשפת Scratch 3.0 הויזואלית או Python. הבינה המלאכותית של ה-S1 תאפשר זיהוי של עד 44 סימנים ויזואליים, מחוות פיזיות של בני אדם כמו מחיאת כף, מעקב אחר קווים ברצפה, זיהוי רובוטי S1 אחרים ועוד.

מחיר מבצע: 989 ש”ח (במקום 1989)

לחצו כאן למידע נוסף ולרכישה

RoboMaster S1 (מקור DJI)
RoboMaster S1 (מקור DJI)

DJI Osmo Mobile 3

ה-Osmo Mobile 3 מגיע במשקל נמוך יותר מקודמו שמסתכם ב-405 גרם. הוא מתאים למגוון רחב של טלפונים, ולפי DJI תומך בטלפונים במשקל של כ-200 גרם (פלוס מינוס 30 גרם), ובמידות של 62-88 ברוחב ועובי של עד 9.5 מ”מ (תוכלו לבדוק מידות הטלפונים שלכם במערכת המפרטים שלנו). הגימבל מגיע גם במבנה קומפקטי הניתן לקיפול, במידות של 285×125×103 מ”מ במצב פתוח ו-157×130×46 מ”מ במצב סגור. הסוללה המגיעה יחד עם הגימבל אמורה להספיק לכ-15 שעות צילום וידאו, כשהיא מציעה קיבולת של 2450mAh. הסוללה נטענת באמצעות חיבור USB-C, ומאפשרת תקשורת באמצעותבלוטות’ Bluetooth LE 5.0.

החברה שילבה ב-Osmo Mobile 3 תמיכה באפליקציית ה-DJI Mimo שלה עם מצב Active Track המאפשר מעקב אוטומטי אחר האובייקט המצולם ללא התערבות המשתמש. בדומה לדגמים הקודמים, ניתן יהיה למצוא אפשרויות צילום מגוונות הכוללות מצבים צילום כמו צילום בהילוך איטי, צילום מהיר (Timelapse), פנורמה, שליטה באמצעות מחוות ועוד.

מחיר מבצע: 289 ש”ח (במקום 489)

לחצו כאן למידע נוסף ולרכישה

גימבל Osmo Mobile 3 מזוויות שונות (מקור DJI)
גימבל Osmo Mobile 3 מזוויות שונות (מקור DJI)

DJI Osmo Pocket

הגימבל קטן המידות Osmo Pocket מגיע במשקל נמוך של 116 גרם יחד עם המצלמה, ומאפשר תנועה חלקה ויציבה יותר על גבי 3 צירים, כאשר בראש הגימבל משולבת מצלמה מובנית המאפשרת הסרטה ברזולוציה מירבית של 4K וב-60 פריימים בשנייה, בזווית של עד 80 מעלות ועם מפתח צמצם f/2.0. תמונות סטילס ניתן לתפוס דרך חיישן 12 מגה-פיקסל.

ה-Osmo Pocket מגיע עם מקל שליטה בתנועה ויכולות הצילום וניתן לבצע פעולות מתקדמות יותר דרך האפליקציה לסמארטפון, ואפשרות לצפיה ועריכה במה שתצלמו על גבי האפליקציה בטלפון. המקל אליו מחוברת המצלמה משמש גם כמקל סלפי וניתן להאריכו לצורך צילום תמונות סלפי, כאשר סוללת ה-875mAh מציעה, על פי DJI, עד 140 דקות צילום רצופות עם זמן מחזור טעינה מלא של 73 דקות.

מחיר מבצע: 689 ש”ח (במקום 1179)

לחצו כאן למידע נוסף ולרכישה

מייצב וידאו Osmo Pocket (תמונה: DJI)
מייצב וידאו Osmo Pocket (תמונה: DJI)

*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים