הדלפה: מצלמת האקסטרים DJI Action 2 תגיע במבנה מודולרי

מצלמת אקסטרים DJI Action 2 (מקור Jasper Ellens)

מצלמת האקטסרים הבאה של DJI, ה-DJI Action 2, נחשפה בהדלפה של מדריך המשתמש הרשמי, המציג את המצלמה החדשה שתגיע אם אפשרות לצילום וידאו באיכות של עד 4K ומבנה מודולרי חדש לחיבור אביזרים יעודיים למצלמה.

בדומה להדלפה הקודמת על רחפן ה-Mavic 3 Pro של DJI, גם הפעם אנו מקבלים את המידע החדש מהמדליף Jasper Ellens, המציג מידע טכני על ה-DJI Action 2, מצלמת האקסטרים הבאה של DJI שצפויה להחליף את דגם ה-DJI Osmo Action של החברה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

ה-DJI Action 2 תשלב מצלמה רחבה התומכת בצילום תמונות ברזולוציה לא ידועה דרך חיישן 1/1.7 אינץ’. היא תציע זווית צילום של 155 מעלות ומפתח צמצם של f/2.8, ותהיה מסוגלת להסריט וידאו ברזולוציה של החל מ-1080p בעד 240 פריימים לשניה ועד 4K ב-60 פריימים לשניה, כאשר סוללת ה-580mAh המובנה תספיק לעד 52 דקות הקלטה.

המצלמה החדשה תגיע עם עמידות למים בעומק של עד 10 מטרים, או עד 60 מטרים עם המארז היעודי של החברה נגד מים. היא תציע מסך 1.76 אינץ’ מובנה, כאשר המבנה המודולרי יאפשר לחבר אליה תוספים יעודיים דוגמת מסך חיצוני בגודל 1.76 אינץ’ המשלב גם סוללה מובנה שתגדיל את זמן השימוש ל-135 דקות, סוללה חיצונית שתגדיל את זמן השימוש לעד 195 דקות או אביזרי נשיאה יעודיים אחרים.

מצלמת ה-DJI Action 2 צפויה להיחשף במהלך 2021 במחיר לא ידוע.

כרגיל, יש לקחת כל הדלפה בעירבון מוגבל, אך במקרה זה מדובר בהדלפה של המדריך הרשמי, מה שככל הנראה מבטיח כי המידע הקיים אכן יהיה זה שנראה בסוף, כאשר סביר להניח שהמצלמה תוכרז יחד עם רחפן ה-Mavic 3 Pro בחודש נובמבר הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים