הוכרז: Xiaomi Civi – מכשיר שוק ביניים עם דגש על עיצוב

Xiaomi Civi (תמונה: שיאומי) Xiaomi Civi (תמונה: שיאומי)

בזמנים בהם אנחנו נמצאים כבר נדיר לראות יצרניות שבוחרות לתת את הדגש המרכזי על עיצוב המכשיר, כמו שהן נותנות את הדגש על מערך הצילום, המסך או הסוללה. ה-Xiaomi Civi דווקא כן בוחר לעשות את זה ומביא דגש על עיצוב יותר ממערך הצילום ושאר הרכיבים שבסמארטפון, כאשר הוא גם מהווה את המכשיר הראשון בסדרת ה-Civi אשר מחליפה את סדרת ה-CC של החברה.

בקדמת המכשיר נמצא מסך מקומר בגודל 6.55 אינץ’, עם פאנל מסוג OLED, ברזולוציית +Full HD ועם חור מצלמה בחלקו העליון והאמצעי. זה הוא המכשיר בעל השול התחתון הדק ביותר של החברה, עם עובי המסתכם ב-2.55 מ”מ, כאשר התצוגה עצמה מגיעה בקצב רענון של 120 הרץ, עם בהירות מירבית של 950 ניטים (Nits), תמיכה בהצגת תכנים ב-+HDR10 ותמיכה גם ב-Dolby Vision.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

חלקת הביצועים מונעת על ידי מערכת השבבים Snapdragon 778G, המיוצרת בתהליך 6 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות בתדר מירבי של 2.4 גיגה-הרץ. זיכרון העבודה מוצע בגרסאות של 8 או 12 גיגה-בייט, כאשר נפח האחסון מגיע בנפחים של 128 או 256 גיגה-בייט. הסוללה הממוקמת בפנים מציעה קיבולת של 4500 מיליאמפר/שעה, וזו נטענת דרך מחבר מסוג USB Type-C בהספק של 55 וואט לטעינה מ-0 ל-100 ב-45 דקות.

גזרת הצילום שבגב המכשיר כוללת חיישן ראשי ברזולוציית 64 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.79, יחד עם חיישן משני ברזולוציית 8 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/2.2 וצילום בזווית רחבה של 120 מעלות. החיישן השלישי והאחרון מגיע ברזולוציית 2 מגה פיקסל, וזה מיועד לצילומי מאקרו דרך מפתח צמצם f/2.4. מצלמת הסלפי שמקדימה מגיעה ברזולוציית 32 מגה פיקסל, עם תמיכה בפוקוס אוטומטי ושלל אפשרויות לייפוי הפנים.

בין היתר, המכשיר כולל תמיכה גם ב-Dolby Atmos ומציע חווית שמע דרך הרמקול התחתון והראשי אשר פועל יחד עם אפרכסת השמע, בזמן שההתמקדות בעיצוב באה לידי ביטוי במבנה דקיק בעובי 6.98 מ”מ, עם צבעים מיוחדים כמו כחול-סגול עם נצנצים, ורוד-כתום עם צורות פרווה ומגע חלקלק על גבי זכוכית מט (Matte).

זמינות ומחירים

את ה-Xiaomi Civi ניתן יהיה להשיג החל מה-30 בספטמבר, כשגרסת ה-8/128 גיגה-בייט תעלה לנו כ-400 דולר, גרסת ה-8/256 גיגה-בייט תגיע עבור כ-450 דולר וגרסת ה-12/256 גיגה-בייט עבור כ-495 דולר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים