פייסבוק מוסיפה אפשרות לשיחות קבוצתיות בין חברים במסנג’ר ובאינסטגרם

שיחות קבוצתיות בין מסנג’ר לאינסטגרם (מקור פייסבוק)

פייסבוק (Facebook) ממשיכה לשלב בין המסנג’ר (Messenger) ומערכת ההודעות הפרטיות באינסטגרם (Instagram) עם הכרזה על יכולת חדשה לנהל חדרי צ’אטים מעורבים בין משתמשי שתי הפלטפורמות בו זמנית, זאת לצד פיצ’רים חדשים נוספים בהם סקרים, ערכות נושא חדשות ויכולת לצפות יחד בסרטוני אינסטגרם בקבוצה.

אחרי שפייסבוק החלה לשלב את מערכת המסנג’ר והודעות האינסטגרם הפרטיות לפני שנה, החברה מגדילה כעת את היכולות הקיימות עבור משתמשים המשוחחים בין הפלטפורמות השונות של החברה עם יכולת חדשה ליצור “קבוצות שיחה מעורבות” (Cross-app communication) בין המשתמשים באפליקציות מסנג’ר ואינסטגרם באופן מובנה ופשוט.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

על פי החברה, למעלה מ-70% ממשתמשים האינסטגרם כבר עדכנו למערכת המסנג’ר החדשה, המאפשרת את יצירת הקשר בין שתי הפלטפורמות הנפרדות של פייסבוק, מה שמראה למעשה כי האיחוד בין מערכות המסרים של שתי הפלטפורמות היתה צעד חיובי מבחינת המשתמשים בהן.

שיחות קבוצתיות בין מסנג’ר לאינסטגרם (מקור פייסבוק)

בנוסף ליכולת ליצור קבוצות שיחה משולבות בין אינסטגרם לפייסבוק, החברה הציגה שיפורים נוספים לגרסה החדשה של מסנג’ר, בהם האפשרות ליצור סקרים בתוך הקבוצות, ערכות נושא חדשות להתאמת המראה של כל חלון צ’אט ואף גרסה משודרגת של פיצ’ר ה”צפיה ביחד” (Watch Together), שיאפשר למשתמשים יוכלו לראות יחדיו דרך הצ’אט החדש והמשולב גם סרטוני אינסטגרם.

ערכות נושא בשיחות (מקור פייסבוק)

הרצון של פייסבוק לאחד את כלל פתרונות ההודעות המיידיות שלה תחת מעטפת אחת הוא רצון מוכר וידוע של החברה מזה מספר שנים, כאשר השלב הבא שצפוי להגיע בסופו של דבר הוא גם שילוב הוואטסאפ, הפתרון השלישי של החברה לניהול שיחות בין משתמשים מלבד המסנג’ר ואינסטגרם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים