חברת ADATA נכנסת לשוק זכרונות ה-DDR5 עם דגמים מהירים במיוחד

זכרונות ADATA DDR5-4800 (מקור ADATA)

חברת ADATA, יצרנית פתרנות האחסון והזיכרון המוכרת, נכנסת לשוק זכרונות ה-DDR5 ומציגה מודולי זיכרון חדשים, בהם ה-ADATA DDR5-4800 מהמותג הראשי של החברה ומודולי הזיכרון DDR5-5200 ו-DDR5-6800 ממותג הגיימינג XPG, המגיעים עם יכולות המהרה (אוברקלוקינג) לשם הצגת מהירויות גבוהות אף יותר של עד 8188MT/s.

למרות שרשמית עדיין לא זמינות מערכות מחשב ביתיות התומכות בזכרונות DDR5, חברת ADATA וחברות זיכרון נוספות דוגמת סמסונג “מסתערות” על הדור הבא של זכרונות ה-DDR למחשבים, שיהיו תואמים לדורות המעבדים הבאים מבית אינטל ו-AMD. זיכרון ה-DDR5-4800 החדש של ADATA יגיע בנפחים של 8, 16 או 32 גיגה-בייט ויציע מהירות העברת נתונים של 4800MT/s עם צריכת מתח נמוכה יותר של 1.1V ותיקון שגיאות ECC מובנה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

יחד עם זכרונות ה-ADATA DDR5-4800 הרגילים, החברה הציגה גם את הגרסאות המומהרות של הזכרונות ממותג ה-XPG המיועדות לשימוש במערכות גיימינג ומגיעות ממעבדות האוברקלוקינג XOCL (ר”ת XPG Overclocking Lab), שהצליחו לקחת את זכרונות ה-DDR5-4800 ולהפוך אותם לגרסאות DDR5-5200 ו-DDR5-6800 מומהרות ואף “לסחוט” מהם ביצועים נוספים עם המהרה שלהם לרמה של עד 8188MT/s ו-8104MT/s, בהתאמה.

זכרונות XPG DDR5 (מקור ADATA)

ניק דאי, מנהל בכיר במוצרי DRAM ב-ADATA, מסר:

באמצעות יכולות המחקר והפיתוח החזקות שלנו, ושותפויות הדוקות עם יצרני לוח האם המובילים בעולם, אנו נרגשים להכריז על מודולי זיכרון עם ביצועים שטרם נראו בעולם ועם יכולות גבוהות יותר ויציבות משופרת. בחודשים הקרובים נמשיך להשיק מגוון מודולי זכרונות DDR5 שיענו על הצרכים השונים של יוצרים, גיימרים ומשתמשים אחרים.

חברת ADATA לא חשפה את תאריך הזמינות או המחירים של זכרונות ה-DDR5 החדשים.

בעוד שכולנו נצטרך לעדכן את מערכות המחשב שלנו לדור חדש יותר על מנת שנוכל ליהנות מהיתרונות של זכרונות ה-DDR5 לעומת DDR4, יצרני הזכרונות, בהם ה-ADATA, דואגים להציג מספיק פתרונות חדשים עוד בטרם יושקו מעבדי אינטל ו-AMD שיתמכו בטכנולוגיית הזיכרון החדשה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים