שעוני ה-Apple Watch Series 7 מגיעים לישראל

שעון Apple Watch Series 7 (תמונה: Apple) שעון Apple Watch Series 7 (תמונה: Apple)

הסדרה החדשה של השעונים החכמים מבית אפל מגיעה באופן רשמי לישראל זמן קצר לאחר שהשיקה בארץ החברה את דגמי סדרת ה-iPhone 13. שעוני ה-Apple Watch Series 7 מגיעים עם מסכים גדולים יותר בהשוואה לשנה הקודמת, במבנה של 41 ו-45 מ”מ ועם שולי מסך קטנים יותר, כשהם מוצעים במחיר של החל מ-1799 ש”ח, עם אחריות לשנה של היבואן הרשמי.

סדרת שעוני ה-Apple Watch החדשה גדולה יותר מקודמתה ומגיעה בגדלים של 41 ו-45 מ”מ בדור הנוכחי, מול גדלי שעון של 40 ו-44 מ”מ שהופיעו בדור הקודם. הדגש העיקרי סביב מסך ה-OLED בשעוני ה-Series 7 מגיע דרך שולים דקים יותר בעובי של 1.7 מ”מ בלבד, מה שמאפשר לחברה לשלב מסך גדול יותר מבעבר עם תצוגה שתוכל להציג עד 50% יותר טקסט לעומת הדור הקודם, איתו הוא חולק את העיצוב הכללי.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

השינויים במסכי ה-Apple Watch (תמונה: Apple)
השינויים במסכי ה-Apple Watch (תמונה: Apple)

השעון החדש מגיע עם עמידות בפני אבק תחת תקן IP6X והוא עמיד גם בפני מים בתקן ATM5, המיועד לשחייה במים רדודים, אך על פי אפל לא לצלילת סקובה. בנוסף, תצוגת המסך מגיעה עם זכוכית עמידה יותר בפני שברים.

השעון מגיע עם מערכת ההפעלה Watch OS 8 עם תמיכה משופרת במעקב אחרי פעילויות ספורט, והוא תומך בזיהוי נפילות בזמן אימונים ליצירת קשר חירום במקרה של תאונה. כמו כן, מציע השעון מדידת דופק, רמת חמצן בדם, וגם מדידת ECG בחלק מהשווקים בעולם, כאשר בצד הסוללה מציינת אפל זמן שימוש של עד 18 שעות בדומה לדור הקודם, ותמיכה בחיבור USB-C לטעינה מהירה שתספק 8 שעות של מעקב אחר שינה עבור טעינה של 8 דקות בלבד, וקצב טעינה כללי מהיר יותר, אשר על פי החברה יספק 80% מהסוללה בטעינה של 45 דקות בלבד.

שעון ה-Apple Watch Series 7 זמין במגוון גדול של צבעים ורצועות, ובמחיר של החל מ-1,729 ש”ח לגרסת ה-GPS והחל מ-2,159 ש”ח לגרסת הסלולר (eSIM)

לחצו כאן לעמוד המוצר למידע נוסף ותצוגה של צבעים ורצועות – יש להסיר הבחירה הקיימת של הדגם כדי לבחור אפשרויות אחרות לשעונים ורצועות.

לחצו כאן לרשימה המלאה של הדגמים הזמינה בעמוד מרוכז


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים