עונת הסיום של “אוזרק” תושק בינואר – אך תפוצל לשני חלקים

מתוך “אוזרק” (צילום: STEVE DIETL, תמונה באדיבות Netflix)

בנטפליקס לא מוכנים לוותר מהר מדי על סדרת הדרמה “אוזרק” (Ozark), ומפצלים את עונת הסיום לשני חלקים. בטיזר קצר בן דקה, החברה חשפה כי החלק הראשון של העונה, שיכלול 7 פרקים, יעלה בינואר 2022.

ההחלטה לפצל את העונה לשני חלקים מזכירה את שיטת ההפצה של סדרות כמו “בית הנייר” (Money Heist) ו“לופן” (Lupin), אשר השתמשו בחלק הראשון כדי להכין את הקרקע לסיום דרמטי במיוחד. הטיזר הקצרצר נפתח במשפט של מרטי בירד (ג’ייסון בייטמן) מפרק פתיחת הסדרה – “כסף הוא במהותו המדד לבחירותיו של אדם”, ונראה כי בעונת הסיום בירד יצטרך להתמודד סופית עם ההשלכות של בחירותיו, בעיקר לאחר שיתוף הפעולה בין משפחתו לקרטל של נבארו. הטיזר כולו מלא בציטוטים שמדברים על השלכות ועל מוות, ברמיזה לסכנה הגדולה שנשקפת על המשפחה העונה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

החלק השני של העונה ימנה אף הוא 7 פרקים, אך טרם ידוע מתי יעלה. הסדרה “אוזרק” תמיד סבלה מהפסקות ארוכות במיוחד בין עונות, אפילו לפני פרוץ מגפת הקורונה שעשתה שמות עם רוב ההפקות בעולם. בין העונה השניה לשלישית חלפו 19 חודשים, ומאז סיום העונה השלישית כבר הספיקו לחלוף 19 חודשים נוספים. העונה הרביעית צולמה במלואה, ועל כן ההמתנה בין שני חלקיה ודאי לא תהיה כה ארוכה.

החלק הראשון של העונה הרביעית של “אוזרק” יעלה לנטפליקס ב-21 בינואר, 2022.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים