נטפליקס מסכמת רבעון עם עלייה בהכנסות וברווח ו-213 מיליון מנויים

לוגו נטפליקס צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

נטפליקס פירסמה את תוצאותיה הכספיות עבור הרבעון השלישי של שנת 2021 והציגה גידול בצמיחה של המנויים מרבעון לרבעון ועליה דו-ספרתית בצד ההכנסות והרווח, ותוך שהיא מגדילה מחדש את העבודה על הפקות המקור ומותירה מאחור את הדחיות שנגרמו כתוצאה ממגיפת הקורונה, ניתן לראות כי קצב הגידול במנויים עדיין נותר מתחת ל-10% מזה רבעון שני ברצף.

את הרבעון שהסתיים ב-30.9 מסכמת נטפליקס עם הכנסות של כ-7.48 מיליארד דולר, ומדובר בצמיחה של כ-16.3% משנה לשנה, הנשענת ברובה על הגידול הממוצע בהכנסות ממנוי, שהסתכם ב-7%. בצד הרווח הצמיחה מרשימה יותר, עם רווח תפעולי של 1.755 מיליארד דולר המשקף צמיחה שנתית של כ-33% ורווח נקי שמסתכם בכ-1.45 מיליארד דולר ומשקף צמיחה שנתית בגובה של כ-83%.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

מספר המנויים גדל, אבל לא כמו פעם

במשך שנים נהנתה נטפליקס מגידול דו-ספרתי במספר המנויים משנה לשנה, אך ברבעו השני של 2021 זה השתנה, והגידול ברבעון השלישי גם הוא נותר מתחת ל-10%, כשבחברה מצפים לראות נתונים דומים גם ברבעון שיחתום את השנה הנוכחית.

את הרבעון השלישי מסכמת נטפליקס עם גידול של 9.4% במספר המנויים בהשוואה לנתוני השנה הקודמת, מה שמפורש לתוספת של 4.38 מיליון מנויים ברבעון. סך המנויים לשירות עומד כעת על 213.56 מיליון, זאת בהשוואה לנתון של 209.18 מיליון ברבעון השני של השנה. ברבעון הבא, שיחתום את שנת 2021, מצפה נטפליקס להגיע לכ-222 מיליון מנויים, תוספת כפולה ממספר המנויים שהצטרפו לשירות במהלך הרבעון השלישי של השנה.

נתוני צפייה לסדרות וסרטים

עם פרסום התוצאות הכספיות מספקת נטפליקס מידע גם על התכנים המוצלחים שעלו לשירות במהלך הרבעון, כשבראש עומדת כמובן הסדרה הקוריאנית “משחקי הדיונון” (Squid Games), שצברה 142 מיליון צפיות ב-4 השבועות הראשונים לאחר עלייתה לשירות, ובחברה מציינים כי מדובר בסדרה הגדולה ביותר שלהם אי פעם.

סדרות נוספות שעלו ברבעון השלישי:

  • בית הנייר, עונה 5 – עם 69 מיליון צפיות
  • עוזרת בית – עם 67 מיליון צפיות
  • חינוך מיני, עונה 3 – עם 55 מיליון צפיות

נתוני צפייה לסרטים שעלו ברבעון השלישי:

  • צדק של אב (Sweet Girl) – עם 68 מיליון צפיות
  • דוכן הנשיקות 3 (Kissing Booth 3) – עם 59 מיליון צפיות
  • Vivo – עם 46 מיליון צפיות
  • שמיים אדומים כדם (Blood Red Sky) – עם 53 מיליון צפיות


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים