ממשק ה-HTC Sense החדש של Desire HD נגלה בדמות ROM ל-HD2

הרשו לי להתחיל במספר מילות תודה ל-DarkStone מצוות XDA, אשר בזכותו ניתן להתקין את את ה-ROM של HTC Desire HD על גבי מכשיר ה-HTC HD2 (שהוא במקור מכשיר המריץ Windows Mobile). וכעת ניגש לעיקר: באירוע האחרון של חברת HTC שנערך בלונדון, הוצגו שני מכשירים חדשים: HTC Desire HD ו-HTC Desire Z, ויחד איתם גם ממש ה-HTC Sense החדש. בזכותו של DarkStone אנו זוכים להצצה לתוך אותם פיצ’רים חדשים בממשק הייחודי של HTC.

אז מה חדש? ראשית, בעת ביצוע ההגדרות הראשוניות של המכשיר התווספה אפשרות של התחברות לחשבון HTC Sense קיים או פתיחת חשבון חדש המסתנכרן עם htcsense.com, כך שניתן לגבות סוגים שונים של מידע, לאתר את הטלפון במקרים של אובדן וכו’. כמו כן, נוספה אפליקציה ייעודית לקריאה ורכישה של ספרים אלקטרוניים (מאוד מזכיר את הרעיון של Apple עם אפליקציית ה-iBooks). בנוסף, כעת ניתן גם להוריד ערכות נושא למערכת ההפעלה (בדומה ל-WinterBoard ב-iPhone-ים פרוצים). עוד מאפיין הוא אפליקציית ה-HTC Likes, בה ניתן להתעדכן אודות האפליקציות המומלצות ע”י חברת HTC. מה עוד? ל-Status Bar התווספה שורה של האפליקציות האחרונות בהן נעשה שימוש, כך שניתן לחזור אליהן במהירות.


ללא ספק בוצע פה שדרוג יפה לממשק ה-Sense UI, וליבנו תקווה ש-ROM-ים למכשירים נוספים יחלו לצוץ כפטריות אחרי הגשם בתקופה הקרובה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים