הוכרז: LG CineBeam Full HD LED – מקרן ביתי עם תצוגת 120 אינץ’ ומערכת ההפעלה WebOS

מקרן LG CineBeam PF610P (מקור LG)

חברת LG הכריזה על ה-LG CineBeam Full HD LED projector, מקרן ביתי חדש מסדרת ה-CineBeam, אשר מציע רזולוציית Full HD ומגיע כפתרון קולנוע ביתי חכם עם יכולת הקרנה בגודל של עד 120 אינץ’, בשילוב של מערכת ההפעלה webOS 5.0 החכמה.

המקרן החדש (קוד דגם PF610P) מגיע בתור מקרן ביתי המשתמש בטכנולוגיית הקרנת ה-LED של LG בעלת 4 ערוצי צבע (במקום 3) לקבלת איכות תמונה גבוהה יותר, כאשר הוא מסוגל להקרין על שטח שנע בין 60 עד 120 אינץ’ ולספק עוצמת תאורה של עד 1000 לומן לקבלת בהירות גבוהה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

LG שילבה במקרן את מערכת ההפעלה webOS 5.0 החכמה שלה, המוכרת מטלוויזיות החברה. המערכת מאפשרת להריץ מגוון יישומי מדיה לצריכת תוכן דוגמת יוטיוב, נטפליקס, אמזון וידאו ועוד ישירות מהמקרן, אשר מגיע עם חיבור WiFi מובנה ללא צורך בחיבור להתקנים חיצונים נוספים. משתמשי אנדרואיד ואפל יוכלו לשדר אליו וידאו בצורה אלחוטית בטכנולוגיות ה-AirPlay 2 ו-MiraCast. בנוסף, זמינה במקרן יכולת חיבור אלחוטית לרמקולים חיצוניים דרך חיבור בלוטות’ וגם צמד רמקולי 3W מובנים לשימוש ללא רמקולים חיצוניים.

מקרן LG CineBeam PF610P (מקור LG)

מחיר מקרן ה-LG CineBeam Full HD LED projector החדש עומד על 850 דולר (כ~2706 ש”ח).

תחום המקרנים הביתיים הולך וגדל בשנים האחרונות, ובעוד שלא מדובר על מקרן 4K בדומה למקרני האייסר או אפסון האחרונים שהושקו, עדיין מדובר ברזולוציה המתאימה לשימוש ביתי רגיל לצפיה בסרטים ועוד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים