אוזניות ה-CX Plus של סנהייזר מגיעות לישראל

אוזניות CX Plus True Wireless (מקור סנהייזר) אוזניות CX Plus True Wireless (מקור סנהייזר)

הדגם האחרון של האוזניות נטולות החוטים (TWS) ומסננות הרעשים של חברת סנהייזר (Sennheiser) נוחת בישראל. מדובר בדגם ה-CX Plus True Wireless, אשר מציע סינון רעשים אקטיבי (ANC), עמידות במים בתקן IPX4 וזמן שימוש ארוך של עד 24 שעות.

העדכון הגדול ביותר באוזניות ה-CX Plus על פני דגם ה-CX הסטנדרטי מגיע עם הוספת סינון רעשים אקטיבי (ANC), כאשר בנוסף לכך נעזרות האוזניות במיקרופונים מובנים על מנת לאפשר מעבר של האזנה לסביבה. בדגם החדש נמצא דרייברים בגודל 7 מ”מ, עם מצב Bass Boost לשיפור באסים, כאשר האוזניות תומכות בנוסף גם בתקני ה-aptX Adaptive ו-aptX לשיפור איכות השמע בשימוש עם מכשירים תומכים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

האוזניות החדשות מגיעות בצבעים שחור או לבן, ובצד הסוללה נמצא קיבולת של 55mAh בכל אוזניה, מה שיספק זמן שימוש של עד 8 שעות בטעינה בודדת, כאשר מארז הטעינה מגיע עם סוללה בקיבולת של כ-400mAh ומאפשר להגיע עד 24 שעות סוללה במצטבר, ואף תומך בטעינה מהירה המספקת שעת שימוש בטעינה של 10 דקות בלבד.

אוזניות CX Plus True Wireless (מקור סנהייזר)
אוזניות CX Plus True Wireless (מקור סנהייזר)

השליטה באוזניות מתבצעת באמצעות פאנלי מגע בכל אוזניה, את אלו ניתן להתאים דרך האפליקציה היעודית של החברה, דרכה ניתן גם לשלוט בחווית האודיו עם תוספת באסים בעזרת מצב ה-Bass Boost והגדרות פרטניות יותר באמצעות מצבי האקוולייזר המובנים וגם דרך הגדרה ידנית.

מחיר אוזניות ה-Sennheiser CX Plus בישראל: 739 ש”ח

לחצו כאן למידע נוסף ולרכישה ב-KSP


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים