מותג האודיו MPOW מגיע לישראל עם מוצרים חדשים למשתמשים ביתיים ועסקיים

רמקול/אוזניות Mpow Duolink SpeakerBuds (מקור Duolink) רמקול/אוזניות Mpow Duolink SpeakerBuds (מקור Duolink)

מותג האודיו הסיני MPOW מגיע לישראל בייבוא רשמי של חברת קיי גרופ (K-Group), כאשר בליין המוצרים של החברה ניתן למצוא אוזניות אלחוטיות מסוגים שונים, בהן אוזניות TWS ואוזניות ספורט למשתמשים ביתיים, מערכות מדונה למשתמשים עסקיים ועוד.

בין פתרונות האודיו השונים של MPOW אפשר למצוא את ה-Duolink SpeakerBuds, פתרון אודיו ייחודי המשלב בין אוזניות TWS אלחוטיות רגילות ובין רמקול אלחוטי בחבילה אחת עם עוצמה של 6W, כאשר ניתן לפרק אותו לשני רמקולי סטריאו נפרדים היכולים לעבוד בצורה עצמאית.

ה-Duolink מגיע במשקל של 212 גרם ועם עמידות למים ואבק בתקן IP54 ומבחינת זמן הסוללה יציעו האוזניות עד 6 שעות שימוש בטעינה אחת, עם אפשרות לעד 7.5 טעינות מלאות נוספות מהרמקול, המשמש כמארז הנשיאה שלהן, כאשר זמן השימוש של הרמקול עצמו עומד גם כן על 6 שעות שימוש.

רמקול/אוזניות Mpow Duolink SpeakerBuds (מקור יח
רמקול/אוזניות Mpow Duolink SpeakerBuds (מקור יח”צ)

בעבור משתמשים ספורטיביים יותר, החברה מציעה את ה-Flame Solo, אוזניות TWS ספורטיביות עם תפס לאוזן למניעת נפילת האוזניות בזמן פעילות ספורטיבית, כאשר הן עמידות למים בתקן IPX7 ומגיעות עם מנגנון ביטול רעשי סביבה ENC (ר”ת Environmental Noise Cancellation).

האוזניות מציעות עד 7 שעות שימוש בטעינה אחת ועד 28 שעות עם מארז הטעינה שלהן, כאשר הן תומכות בטעינה מהירה המספקת שעת שימוש בטעינה של 10 דקות בלבד.

אוזניות Flame Solo ספורטיביות (מקור יח
אוזניות Flame Solo ספורטיביות (מקור יח”צ)

המוצרים העסקיים של MPOW

כאמור, מותג MPOW מיועד לא רק למשתמשים ביתיים אלא גם עסקיים, עם דגמים דוגמת אוזניות הקשת MPOW HC5 המיועדות להאזנה למוזיקה וביצוע שיחות באיכות גבוהה, כאשר הן משלבות את טכנולוגיית ה-Qualcomm cVc 8.0 לסינון רעשי סביבה ומציעות עד 22 שעות שימוש. בעוד הן מיועדות לשימוש אלחוטי, ניתן להשתמש בהן גם עם כבל 3.5 מ”מ סטנדרטי למערכות שאינן תומכות ב-Bluetooth.

יחד עם ה-HC5 אפשר למצוא גם את ה-MPOW H323, אוזניית “מדונה” המיועדת לאפשר חווית שיחה משופרת, אך גם לאפשר לשמוע את הסביבה עם מבנה הכולל אוזניה אחת בלבד. בניגוד ל-HC5, מדובר בדגם חוטי עם חיבור 3.5 מ”מ המגיע בנוסף עם מתאם USB לחיבור למחשבים ועוד.

מדובר רק על חלק קטן מליין האוזניות ופתרונות האודיו החדשים של MPOW בישראל, כאשר מחירם בארץ עומד על:

  • רמקול/אוזניות ה-Duolink SpeakerBuds זמין למכירה במחיר של 495 ש”ח.
  • אוזניות ה-Flame Solo זמינות במחיר של 265 ש”ח.
  • אוזניות ה-MPOW HC5 זמינות במחיר של 295 ש”ח.
  • אוזניית ה-MPOW H323 זמינה במחיר של 165 ש”ח.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים