הדלפה: זה עיצובו המלא של ה-OnePlus 10 Pro עם מראה חדש לגמרי 

OnePlus 10 Pro (תמונה: Zouton) OnePlus 10 Pro (תמונה: Zouton)

אם עד לדגם ה-OnePlus 9 Pro היצרנית הסינית הלכה בעקבות שפות העיצוב המוכרות והטרנדיות בשוק, עם מכשיר ה-OnePlus 10 Pro החברה בוחרת לשנות קו ובוחרת בשפה עיצובית חדשה לחלוטין למכשיר הדגל אשר ילווה אותה בשנת 2022. בעקבות כך שהחברה בחרה לא להציג השנה דגם לסדרת ה-T, אל ה-OnePlus 10 Pro נשואות יותר עיניים מאי פעם כשהוא מגיע שנה שלמה לאחר קודמו.

עם העיצוב המעודכן וואן פלוס משנה לגמרי את מערך הצילום, וזו בוחרת למקם אותו בתוך מודול הנשפך מתוך מסגרת המכשיר ועושה את דרכו אל הגב, כשהמודול עצמו כולל 3 מצלמות בלבד ואינו מציע לפחות בתמונות מצלמת זום בתצורת פריסקופ (Periscope). בדיוק באמצע החיבור הזה ממקמת החברה את סליידר הווליום המוכר, יחד עם שם המותג Hasselblad אשר נכתב לאורכו של מערך הצילום. בזמן שאת המודול המוזכר אנחנו מקבלים עם טקסטורה מבריקה למדי, נראה שגב המכשיר עצמו יגיע בתצורת מט (Matte) שתיצור ניגודיות מעניינת בין השניים.

בחזית המכשיר אנחנו פוגשים מסך מקומר בגודל 6.7 אינץ’, עם חור מצלמה בחלקו העליון והשמאלי, יחד עם אפרכסת השמע המתיישבת בפס ארוך היישר מעל. בפועל, עיצובו של המכשיר מזכיר את שפת עיצוב המתאר (Contour Cut) מסדרת ה-Galaxy S21, שם סמסונג הציגה לראשונה את הדרך המעניינת לשילוב של מערך הצילום כחלק מגופו של המכשיר כגוף אחד.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

במעבר על המסגרת המתכתית של ה-OnePlus 10 Pro נוכל לראות מחבר טעינה מסוג USB Type-C בחלקו התחתון, יחד עם גריל הרמקולים, זוג פסי אנטנה ומגירת הסים, בשעה שבמסגרת העליונה נמצא זוג פסי אנטנה נוספים ומיקרופון בודד. בדומה למכשיר ה-OnePlus 9 Pro, החברה ממשיכה למקם את כפתורי וויסות הווליום במסגרת השמאלית, בזמן שכפתור ההדלקה והכיבוי ממוקם מנגד במסגרת הימנית. מידותיו של המכשיר החדש מתפרסות לאורך של 163 מ”מ, עם רוחב של 73.8 מ”מ ועובי של 8.5 מ”מ המגיע עד ל-10.3 מ”מ בתוספת מערך הצילום.

זמינות

על ה-OnePlus 10 Pro צפויה החברה להכריז בתחילת 2022, ולפי השמועות הנוכחיות מדובר באיזור ינואר-פברואר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים