הוכרז: Moto Watch 100 – זה לא ה-Moto 360 לו ציפינו

שעון ה-Moto Watch 100 (מקור motowatch)

חברת eBuyNow, בעלת הזכויות לשם מותג השעונים החכמים של מוטורולה, הכריזה על ה-Moto Watch 100, שעון חכם חדש המגיע עם מסך LCD עגול בגודל 1.3 אינץ’ ומשתמש במערכת ה-Moto Watch OS החדשה של החברה, כאשר הוא מציע עד 14 ימי שימוש.

שעון ה-Moto 360 המקורי של מוטורולה היה אחד מהשעונים החכמים הפופולריים בזמנו שהריצו את מערכת ה-Android Wear, הגרסה שקדמה למערכת ה-Wear OS הנוכחית של גוגל. מאז זרמו הרבה מים בכינרת ומוטרולה נמכרה ללנובו שמכרה את מותג ה-Moto 360 לחברה אנונימית למדי בשם eBuyNow, זו הציגה ב-2019 את הדור השלישי של שעון ה-Moto 360.

עם זאת, הקשר בין שעון ה-Moto Watch 100 החדש לשעוני ה-Moto 360 הקודמים מקרי בהחלט. השעון החדש מגיע בגודל של 42 מ”מ ומשלב מסך LCD בגודל 1.3 אינץ’, כשההבדל הגדול ביותר מגיע בעובדה הפשוטה שבניגוד לשעוני ה-Moto 360, ה-Moto 100 החדש מגיע עם מערכת ה-Moto Watch OS היעודית של החברה ולא עם Wear OS.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

שעון ה-Moto Watch 100 (מקור motowatch)

כמו בכל שעון חכם אחר כיום אפשר יהיה למצוא בשעון ה-Moto 100 החדש מגוון פיצ’רים הכוללים יכולת מעקב אחרי דופק, רווית חמצן בדם ומעקב אחר 26 סוגי פעילויות ספורט שונים, כאשר הוא תומך במעקב מיקום מבוסס GPS, GLONASS ו-BeiDou ומציע עמידות למים בעומק של עד 50 מטרים (5ATM).

השען עשוי אלומיניום ומגיע במשקל של 45.8 גרם, אך החברה בחרה שלא לחשוף חלק מהמפרט הטכני של השעון, כך שאנו לא יודעים באיזו מערכת שבבים הוא משתמש או עם כמה זיכרון הוא מגיע. מבחינת זמן השימוש, סוללת ה-355mAh המשולבת בשעון צפויה להספיק לעד 14 ימי שימוש לפי החברה, כאשר הוא תומך בטעינה מהירה מ-0 ל-100% בתוך שעה.

שעון ה-Moto Watch 100 (מקור motowatch)

שעון ה-Moto Watch 100 החדש יהיה זמין למכירה החל מה-10 בדצמבר, בצבעים שחור (Phantom Black) או כסוף (Glacier Silver), כאשר ניתן להשיג אותו בהזמנה מוקדמת במחיר של 100 דולר.

כגודל הציפיה כך גם גודל האכזבה בעבור רבים שקיוו לראות שעון מוטורולה חדש שיהיה המשך עדכני לסדרת ה-Moto 360, אך במקום זה קיבלו שעון חכם גנרי למדי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים