שואבי האבק של Neato חוזרים לישראל עם 3 דגמים חדשים

שואב אבק רובוטי Neato D10 (צילום: רונן מנדזיצקי) שואב אבק רובוטי Neato D10 (צילום: רונן מנדזיצקי)

במפגש עיתונאים מצומצם שנערך היום (ד’, 24.11) הודיעה חברת ביקונקט טכנולוגיות כי היא פותחת בפעילות יבוא חדשה של שואבי האבק הרובוטים מבית חברת Neato האמריקאית. החברה חוזרת לישראל זו פעם נוספת לאחר שהייתה פעילה בשוק המקומי בעבר, כאשר הפעם היא משיקה 3 דגמים חדשים, בהם ה-Neato D8 שנחשף לפני כחודשיים ודגמי ה-Neato D9 ו-D10 אשר נחשפו מוקדם יותר החודש וזוכים כעת להשקה במקביל להשקה הבינלאומית של החברה.

השואבים של Neato מוכרים במיוחד בשל העיצוב שלהם, אשר דומה לאות ‘D’, המאפשר להגיע בקלות יתרה לפינות בבית. השואבים החדשים של החברה משתמשים בחיישן LiDAR במהלך פעולת הסריקה שלהם על מנת להשיג זיהוי מדוייק ככל האפשר של סביבתם וכדי לאפשר ניקוי גם בתנאים בהם התאורה סביבם חלשה, בין אם כל החדר חשוך ובין אם הם דרושים בניקיון מתחת למיטות או ספות.

השואבים של Neato תומכים גם בקישוריות WiFi לביצוע פעולות מרחוק באמצעות אפליקציית החברה ומאפשרים ניווט חכם בבית על ידי ביצוע מיפוי של החדרים השונים בבית בזמן הניקוי הראשון, כשלאחר מכן ניתן לבחור אילו חדרים לנקות בכל זמן. בחברה מציינים כי נעשה שימוש בהצפנה על מנת שניתן יהיה למנוע ממידע לדלוף החוצה מהשואב דרך התקשורת עם האפליקציה, וגם נמנעים מלשלב מצלמות על השואב עצמו, כפי שקיים בכמה מהשואבים הרובוטיים בשוק.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

השואבים שמגיעים לישראל

שלושה מדגמי השואבים הרובוטיים האחרונים שחשפה האחרונה עושים כעת דרכם לישראל בסמוך להשקה הבינלאומית, כאשר מדובר בדגמי ה-Neato D8, Neato D9 ו-Neato D10, המציגים תכונות דומות, עם כמה שינויים עיקריים המבדילים ביניהם.

השואבים מגיעים כולם עם מברשת ספירלית גדולה (28 ס”מ) ומברשת צידית, ומאפשרים טעינה אוטומטית לאחר סיום העבודה והמשך פעולת הניקיון לאחר טעינה במידה והסוללה התרוקנה במהלך השימוש.

בצד הסוללה ניתן למצוא הבדלים בין שלושה הדגמים:

  • דגם ה-Neato D8 מציע חיי סוללה של עד 100 דקות בין טעינה לטעינה.
  • דגם ה-Neato D9 מציע חיי סוללה של עד 200 דקות בין טעינה לטעינה.
  • דגם ה-Neato D10 מציע חיי סוללה של עד 300 דקות בין טעינה לטעינה.

כל השלושה משלבים מיכל פסולת גדול של 0.7 ליטר עם אפשרות ריקון מהיר ופילטר HEPA לסינון אלרגנים, כאשר דגם ה-D10 משתמש בפילטר HEPA E13 לסינון משופר של חלקיקים עד גודל של 0.3 מיקרון, ומוסיף גם פונקציה ייחודית (Max-Mode) המיועדת לבתים בהם יש חיות מחמד, ומספקת ניקוי עמוק ויסודי על גבי משטחים סיביים.

כל הדגמים מגיעים עם תמיכה בחיבור Bluetooth ו-WiFi 2.4GHz להתקנה מהירה ועבודה ברשת דרך אפליקציית MyNeato של החברה, דרכה ניתן לצפות במפת הבית והחדרים, היסטוריית ניקיונות, הגדרה של איזורי ניקוי בבית ועוד. בנוסף, קיימת גם תמיכה בעוזרות הקוליות של גוגל (שעדיין לא זמינה בשפה העברית באופן רשמי), ושל אמזון.

מחירי שואבי Neato בישראל

לדברי היבואן ביקונקט, שואבי Neato מוצעים יחד עם אחריות לשנה הכוללת שרות איסוף מבית הלקוח במקרה של תקלה תוך 48 שעות והחזרה עד 4 ימים נוספים – סך הכל לתהליך תיקון של 6 ימים.

המחירים:

  • דגם ה-Neato D8 מגיע במחיר של 1990 ש”ח.
  • דגם ה-Neato D9 מגיע במחיר של 2390 ש”ח.
  • דגם ה-Neato D10 מגיע במחיר של 2790 ש”ח.

למידע נוסף ולרכישה: KSP \ וואלה שופס \ P1000


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים