הדלפה: ארבעה מכשירי נוקיה צצים ברשת בתמונות ומציגים עיצוב חדש

נוקיה (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) נוקיה (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

את מכשירי נוקיה האחרונים אנחנו כבר מכירים עם אחד משני קווי עיצוב מסוימים – או שכל חיישני הצילום מתיישבים בתוך עיגול במרכזו העליון של גב המכשיר, או שהם מעטים יותר ומוטמעים באותו המקום אך בתוך מודול אליפטי. דרך הדלפה חדשה שמגיעה אלינו, אנחנו רואים לראשונה 4 מכשירים חדשים מבית החברה, כששניים מהם כוללים עיצוב אחורי מעודכן לעומת הדגמים הקודמים להם.

ההדלפה אינה חושפת את השמות הסופיים של המכשירים, אלא את שמות הדגם שלהם בלבד, כך שלפחות כרגע נצטרך לזהות אותם בשמות הללו בלבד. שני המכשירים הראשונים שנחשפים כנראה מיועדים לשוק הביניים-נמוך, ואלו כוללים עיצוב דומה מאוד אחד לשני עם הבדלים קטנים ומינוריים בגזרה הזו. את דגם ה-N150DL אנחנו רואים בצבע כחול בתמונות, עם מערך צילום משולש בחלקו האחורי ופס שחור המפריד בין חיישני הצילום למבזק הלד.

יחד איתו אנחנו פוגשים את הדגם N1530DL, אשר כולל גם הוא מערך צילום משולש בחלקו האחורי, ובניגוד לדגם הקודם מציע גם הצצה לעובדה שהוא מכיל חיישן ראשי ברזולוציית 48 מגה פיקסל עם מיתוג ה-PureView. שני המכשירים כוללים מגרעת בתצורת “טיפת מים” בחלקם העליון, לצד שול תחתון בגודל בינוני בחלקם התחתון. כיאה למכשירי שוק ביניים-נמוך, נמצא כאן גם שקע אוזניות סטנדרטי, סורק טביעות אצבע הממוקם במסגרת המכשיר ומחבר מסוג USB-C לטעינה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

זוג המכשירים הנוספים אותם אנחנו רואים בהדלפה הם ה-N151DL וה-N152DL, כששני אלו מיועדים בבירור לשוק הנמוך וכוללים חיישן צילום בודד בחלקן האחורי, שול תחתון גדול במיוחד עם לוגו החברה ושני עיצובים שונים לגב שלהם. דגם ה-N151DL מציע את העיצוב המעגלי המוכר למערך הצילום, בעוד שדגם ה-N152DL מגיע עם העיצוב האליפטי בו נוקיה משתמשת לסדרת ה-C. שניהם כוללים שקע אוזניות מובנה ורמקול בחלקם האחורי, בעוד שאחד מהם משתמש במגרעת בתצורת “טיפת מים” והשני עושה שימוש בשוליים מלאים.

זמינות

בשלב זה איננו יודעים מתי נוקיה מתכננת להציג את הרביעייה שהודלפה, אך בהתחשב בכך שהעיצוב כבר מוכן, כנראה שהם לא רחוקים מידי מאיתנו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים