סדרת הטלוויזיה של Halo נחשפת בטריילר ראשון

Halo Infinite (תמונה: Paramount)

לפני כחודש שיחרר שירות הסטרימינג פרמאונט פלוס (שעדיין אינו זמין בישראל) הצצה קצרה לסדרת הטלוויזיה המבוססת על משחקי Halo וכעת הרשת מוכנה לחשוף טריילר ארוך יותר לסדרה, הצפויה להגיע במהלך השנה הבאה.

סדרת טלוויזיה של Halo היא פרויקט שנמצא בפיתוח כבר כמעט עשור. הרעיון הוכרז לראשונה עוד ב-2013, ותוכנן תחילה לרשת שואוטיים. מוקדם יותר השנה, שירות הסטרימינג של פרמאונט חטף את הסדרה מידי ערוץ הכבלים. את הסדרה החדשה יוביל השחקן פבלו שרייבר (“כתום זה השחור החדש”), שייגלם את חייל-העל מאסטר צ’יף. אליו תצטרף בקולה השחקנית ג’ן טיילור בתפקיד העוזרת הוירטואלית של הצ’יף, קורטנה – תפקיד אותו מגלמת גם במשחק הוידאו. על עלילת הסדרה לא נמסר יותר מדי מלבד שתתרחש ביקום המשחקים ותראה את הקרב בין בני האנוש לחייזרי הברית.

הטריילר בעיקר מציג לנו את הדמויות מהמשחקים שיגיעו גם לסדרת הטלוויזיה. ניתן לראות את ד”ר קתרין האלסי, אמו המאמצת של מאסטר צ’יף, אותה תגלם נטשה מקאלהון (“קליפוניקיישן”). האלסי היא פושעת מלחמה אשר עומדת מאחורי תוכנית חיילי העל, עבורה תרמה מאות ילדים חטופים. בטריילר ניתן לשמוע נאום של האלסי, אשר ככל הנראה נאמר לילדים שחטפה ואת גופם תרמה לניסויים שהובילו ליצירת הספרטנים.

את הסדרה יצרו התסריטאים סטיבן קיין (“המפענחת”) וקייל קילן (“להתעורר”, “רחוב הפחד”). עוד יככבו אוליב גריי (“נעלמת”), בוקין וודביין (“ספיידרמן: השיבה הביתה”), ירינה הא וצ’ארלי מרפי (“כנופיות ברמינגהם”).

הסדרה צפויה לעלות לפרמאונט פלוס במהלך 2022.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים