הוכרזה: Adobe Creative Cloud Express – פלטפורמה לעריכת תמונות ווידאו בחינם

חברת אדובי (Adobe) הכריזה על פלטפורמת ה-Creative Cloud Express החדשה שלה, המחליפה את Adobe Spark ומיועדת עבור המשתמש הממוצע המעוניין לערוך תמונות וסרטונים במיוחד לפרסום ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב עם אפשרויות עריכה מרובות, בדומה לכלים כמו Canva.

אדובי מוכרת לרבים באמצעות מגוון התוכנות של החברה, בהן פוטושופ, פרמייר פרו, אילוסטרייטור ועוד, תוכנות המיועדות בעיקר לקהל המקצועי ומציעות יכולות עריכה מתקדמות.

יחד עם זאת, החברה מציעה גם פתרונות לקהל המשתמשים הרגיל, בהם פלטפורמת ה-Creative Cloud Express החדשה המגיעה כגרסה מעודכנת של Adobe Spark של החברה.

פלטפורמת ה-Creative Cloud Express מציעה ממשק פשוט ונוח לשימוש, המאפשר למשתמשים לערוך תמונות ולהשתמש במגוון גדול של תבניות מוכנות מראש, עם גישה לתמונות סטוק ופונטים של אדובי, בנוסף ליכולת עריכת וידאו, כאשר ניתן להתאים מראש את התכנים לפרסום ברשתות החברתיות השונות ישירות מהכלי החדש.

Creative Cloud Express (מקור אדובי)

פלטפורמת ה-Creative Cloud Express החדשה של אדובי זמינה בחינם דרך ממשק מקוון בדפדפן האינטרנט או באפליקציה יעודית לאנדרואיד ואייפון, כאשר בנוסף לגרסה הבסיסית המוצעת בחינם, החברה משווקת גם חבילת פרימיום בעלות חודשית של 9.99 דולר (כ~31 ש”ח) עם אפשרויות עריכה מתקדמות יותר ופיצ’רים נוספים.

עם עליית הרשתות החברתיות עלה גם הצורך של לא מעט אנשים לבצע עריכה לתמונות וסרטונים שהם רוצים להעלות לרשתות החברתיות.

לא קשה למצוא היום מגוון פתרונות ברשת ולסלולר המאפשרים גם למשתמש הפשוט לערוך את התכנים לפני הפרסום שלהם, וכלי ה-Creative Cloud Express נועד לספק למשתמשים יכולות מתקדמות ושימוש נוח יותר בהשוואה לכלים המתקדמים יותר של החברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים