נטפליקס חושפת הצצה ראשונה ל”המכשף: מקור הדם”

המכשף: מקור הדם (באדיבות נטפליקס)

העונה השניה של “המכשף” (The Witcher) עלתה לאוויר בשבוע שעבר, ומי שכבר סיים לצפות בה ודאי שם לב שנטפליקס שיתפה את הטריילר הראשון לסדרת הבת “המכשף: מקור הדם” (The Witcher: Blood Origin) כטיזר בסיום הקרדיטים.

הסדרה החדשה בכיכובה של מישל יאו (“שאנג צ’י ואגדת עשר הטבעות”) חוקרת את תולדות היבשת ומתרחשת בעולם של אלפים, 1,200 שנה לפני אירועי “המכשף”. הסדרה תחשוף סיפור שהזמן השכיח על יצירתו של “אב הטיפוס”, המכשף הראשון, ותתאר את האירועים שקדמו ל”התנגשות העולמות” (Conjunction of the Spheres) המכוננת, שמיזגה בין העולמות של המפלצות, בני האנוש והאלפים.

הטריילר הראשון מתרכז בהצצה ויזואלית בלבד שמעניקה לנו את תחושת האפיות של הסדרה – אך עדיין ללא שום דיאלוג. במקום, אנו זוכים למונטאז’ מסע על רקע גרסה שקטה של השיר “Burn” של אלי גולדינג. הטריילר בעיקר מציג לנו את שלוש הדמויות המרכזיות של הסדרה – סיאן (יאו) החברה האחרונה בשבט אלפי-החרבות, פיול (לורנס אופרין, “ויקינגים”), לוחם משבט לוחמים שנשבע להגן על המלך, ואלי (סופי בראון, “מרצ’לה”), לוחמת עילית אשר בורכה בקול מלאכי.

הסדרה בת 6 הפרקים מגיעה מבית היוצר של דקלן דה-ברה, תסריטאי “המכשף” וכן סדרות כמו “המקוריים” (The Originals) ו“איירון פיסט” (Iron Fist). אל צוות השחקנים מצטרפים גם נתנאל קרטיס (“החטא”), ג’ייקוב קולין לוי (“ולאנדר הצעיר”) ולני הנרי, אשר לוהק לאחרונה גם לסדרה הצפויה של “שר הטבעות” שתעלה לאמזון בשנה הבאה.

“המכשף: מקור הדם” תגיע במהלך 2022, ותצטרף ליקום ההולך וגדל של “המכשף” אשר מעבר לעונה השניה שעלתה בשבוע שעבר, כולל גם את סרט האנימה “סיוטו של הזאב” (Nightmare of the Wolf) שעלה לשירות באוגוסט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים