גוגל תמנע שיתוף של קבצים פוגעניים ולא חוקיים דרך ה-Google Drive

Google Drive

גוגל (Google) מעדכנת את מדיניות השימוש ב-Google Drive, שירות אחסון הענן הפופולרי של החברה, כאשר כחלק מהעדכון היא פירסמה כי תתחיל לחסום שיתוף של קבצים פוגעניים המפרים את תנאי השימוש שלה, אם כי קבצים אלה ישארו זמינים למשתמש שהעלה אותם.

לפי העדכון החדש שפורסם בבלוג של החברה, משתמשים שיעלו וישתפו תכנים פוגעניים או לא חוקיים שמפרים את תנאי השימוש של גוגל ייחסמו מהאפשרות לשתף את התכנים הללו עם אנשים נוספים. הקבצים עדיין יהיו נגישים למשתמשים שהעלו אותם לשירות הדרייב, כאשר החברה תשלח אליהם מייל אזהרה על כך כי קבצים אלו אותרו, עם אפשרות לערער על ההחלטה כי מדובר בקבצים הכוללים תכנים פוגעניים.

לפי גוגל, המטרה העיקרית במהלך החדש היא להגן משתמשים אחרים מפני אותם תכנים פוגעניים או לא חוקיים שמאוחסנים בשירות הענן של החברה, כאשר לא ברור מהפרסום הרשמי אילו קבצים יוגדרו ככאלו על ידי המנגנון החדש.

התראה על שיתוף קבצים המפרים את תנאי השימוש (מקור גוגל)

אפשר להייחס למניעת האפשרות השיתוף של הקבצים עם משתמשים אחרים כ”רע במיעוטו”, אך מאחר והחברה לא פרסמה רשימה ספציפית של אילו קבצים יוגדרו כפוגעניים, יתכן ויקרה מצב בו קבצים לגיטימיים יחסמו משיתוף על ידי החברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים