טלגרם סוגרת שנה עם אוסף פיצ’רים חדש

טלגרם 8.4

טלגרם (Telegram) מסיימת את שנת 2021 עם השקת גרסה 8.4 של אפליקציית ההודעות הפופולרית, העדכון ה-12 לשנה זו, כאשר היא כוללת מגוון שדרוגים בהם אפשרות לתגובה על הודעות באמצעות אמוג’י, הסתרת טקסט עם אפשרות ספויילר חדשה, תרגום מובנה של הודעות בשפות זרות ועוד.

הפיצ’ר המרכזי בגרסת הטלגרם החדשה הוא ה”תגובות” (Reactions), אפשרות חדשה בטלגרם שתאפשר להגיב על הודעות באפליקציה ללא צורך בציטוט ההודעה או כתיבת תגובה רגילה כלל, אלא בחירה של אחד מאוסף אמוג’ים שיופיעו מתחת להודעה עצמה.

בעוד שלחיצה כפולה על הודעה תשלב אופן אוטומטי את תגובת הלייק (?), לחיצה רגילה תאפשר למשתמשים לבחור בין מספר אמוג’י המיועדים לתגובות, כאשר ניתן אף לשלוט ברשימה של אילו אמוג’י יוצגו דרך הגדרות האפליקציה. בקבוצות טלגרם מנהלים יוכלו לבחור האם להפעיל את האפשרות ואילו אמוג’י יהיו זמינים למשתמשי הקבוצה.

תגובות בטלגרם 8.4 (מקור טלגרם)

פיצ’ר נוסף ושימושי במיוחד מאפשר לסמן טקסט ספציפי בהודעות כספויילר ולהסתיר אותו עד הרגע שבו משתמש ילחץ על הטקסט ויציג אותו. לאחר בחירה של טקסט בהודעה, משתמשים יוכלו לבחור באפשרויות העריכה השונות גם אפשרות ספויילר חדשה שתסתיר אותו בהודעה עצמה.

ספויילרים בטלגרם 8.4 (מקור טלגרם)

שדרוג משמעותי נוסף מגיע בדמות אפשרות לתרגם הודעות משפות שונות, כלי שימושי במיוחד לאור התפוצה הרחבה של טלגרם ברחבי העולם. משתמשים יוכלו להפעיל בהגדרות את אפשרות התרגום, שתאפשר בלחיצה ארוכה על הודעה לבחור להציג את התרגום שלה ללא צורך בהעתקת הטקסט לתרגום חיצוני.

פיצ’רים נוספים שאפשר למצוא בגרסה החדשה כוללים אפשרות לערכות נושא לקוד ה-QR אותו ניתן לייצר בטלגרם כקישור ישיר לערוץ, קבוצה, בוט או כל אדם עם פרופיל פומבי. ובנוסף, ממשק משודרג לגרסת המחשב ל-macOS שתגיע מעכשיו עם אייקונים חדשים ומשופרים.

לבסוף, החברה הציגה אוסף אמוג’י מונפשים אינטראקטיביים חדשים הכוללים עכשיו גם את:? ? ? ? ? ? ❄️.

אמוג’י מונפש אינטרקטיבי בטלגרם 8.4 (מקור טלגרם)

כך תצטרפו לקבוצות של גאדג’טי בטלגרם:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים