דיווח: זה הוא המפרט המלא של ה-OnePlus 10 Pro

OnePlus 10 Pro (תמונה: Weibo) OnePlus 10 Pro (תמונה: Weibo)

רק לפני מספר ימים נחשפנו לראשונה לעיצובו החדש של ה-OnePlus 10 Pro דרך סרטון רשמי שהודלף לרשת, וכבר עכשיו אנחנו נתקלים גם במפרטו המלא של המכשיר דרך דיווח נוסף בנושא. את הדיווח הנוכחי מביא אלינו המדליף Ishan Agarwal, כשבאמצעותו הוא מנפץ מספר שמועות כדוגמת טעינה סופר מהירה בהספק 125 וואט שכנראה לא תגיע וכך גם את השימוש בזום אופטי באמצעות מצלמת פריסקופ.

על פי דבריו של המדליף, המכשיר יכלול מסך בגודל 6.7 אינץ’, ברזולוציית +Quad HD ובקצב רענון של 120 הרץ עם תמיכה ב-LTPO על מנת לאפשר מעבר דינאמי בין קצב רענון נמוך לקצב רענון גבוה. דרך ההדלפה הנוגעת לעיצוב אנחנו יכולים לאשר גם כי בחלקו העליון של המכשיר נמצא חור מצלמה קטן, וכעת גם שמידותיו מתפרסות לאורך של 163 מ”מ, עם רוחב של 73.8 מ”מ ועובי של 8.5 מ”מ.

מתחת למכסה המנוע תרוץ מערכת השבבים Snapdragon 8 Gen 1, ויחד איתה נקבל זיכרון עבודה מהיר מסוג LPDDR5 לצד נפח אחסון מסוג UFS 3.1. ממשק המשתמש שירוץ מקדימה יהיה ה-OxygenOS 12, כשוואן פלוס עדיין שומרת את השם המקורי של הממשק שלה אף על פי שהיא מבצעת שימוש במערכת החדשה והמשולבת עם Oppo. הסוללה המנצחת על התזמורת תגיע בקיבולת 5000 מיליאמפר/שעה, וזו תתמוך בטעינה חוטית מהירה בהספק 80 וואט ובטעינה אלחוטית מהירה בהספק 50 וואט עם אפשרות לטעינה אלחוטית הפוכה.

מערך הצילום שבגבו של המכשיר יכלול מצלמה ראשית ברזולוציית 48 מגה פיקסל, יחד עם מצלמה משנית לצילום בזווית רחבה ברזולוציית 50 מגה פיקסל ומצלמת שלישית לביצוע זום אופטי ברזולוציית 8 מגה פיקסל. המערך יקבל שינויים ושיפורים בשיתוף Hasselblad לעומת קודמו הנמצא ב-OnePlus 9 Pro. מצלמת הסלפי שבחזית מגיעה ברזולוציית 32 מגה פיקסל, ואגרוואל מעיד שהמכשיר כולל גם רמקולים סטראופוניים.

זמינות

בהסתמך על ההדלפה האחרונה בנושא, ה-OnePlus 10 Pro עתיד להיחשף באירוע שייערך ב-11 בינואר, אם כי המידע הזה עוד לא הוכרז באופן רשמי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים