הוכרז: Samsung Freestyle – מקרן נייד עם רמקולים ב-360 מעלות ותצוגת 100 אינץ’

מקרן Freestyle (תמונה: Samsung)

במסגרת אירוע שערכה כחלק מתערוכת CES 2022 בלאס וגאס, חשפה הלילה סמסונג את ה-Freestyle, מקרן קטן מידות נייד המאפשר להקרין תמונה בגודל של עד 100 אינץ’, מציע מערך רמקולים היורה לכל הכיוונים ב-360 מעלות ומשתמש במערכת ההפעלה Tizen על מנת לאפשר יכולות הדומות לאלו שתמצאו בטלוויזיות של החברה.

ה-Samsung Freestyle נועד לשימושים יצירתיים יותר וככל הנראה פחות יתאים כמקרן לסלון הביתי. הוא מציע רזולוציה מירבית של Full HD 1080P, בהירות נמוכה יחסית של 530 לומן ויחס ניגודיות של 300:1, אך הוא ורסטילי למדי ועם משקל של כ-0.9 ק”ג מאפשר נשיאה קלה והקרנה על משטחים בקלות, חיבור לבית מנורה סטנדרטי (E26) להקרנה מלמעלה למטה על משטחים כמו שולחן ואפשרות חיבור לסוללה חיצונית (לא מגיעה עם המקרן) דרך USB-C כך שניתן יהיה להפעיל אותו גם ללא חיבור זמין לחשמל.

המקרן מגיע יחד עם מערכת ההפעלה Tizen ושלט תואם המזכיר את זה של טלוויזיות החברה, כך שתוכלו להשתמש ב-Freestyle כדי לצפות בתכנים ממגוון רחב של אפליקציות הזמינות בחנות האפליקציות של המערכת, כמו נטפליקס, Prime Video, יוטיוב ורבות נוספות. בסמסונג דאגו גם לקישוריות בלוטות’ 5.2 לחיבור למקורות חיצוניים, ודרך זה ניתן לנצל את הרמקולים המקיפים את המקרן לצורך האזנה למוסיקה או לשמע המלווה את הוידאו בו תצפו, כאשר קישוריות WiFi 5 זמינה גם כן.

אם תרצו לחבר את המקרן למקור חיצוני באופן ישיר ניתן להיעזר בחיברו Micro-HDMI המציע תמיכה ב-eARC ו-ARC, כאשר קיימת תמיכה גם בעוזרת הקולית ביקסבי של החברה, ובאופן מפתיע יחסית גם באלקסה של אמזון וב-Google Assistant.

כדי להתאים למשטחים שונים ולזוויות שונות של הקרנה, סמסונג ציידה את המקרן במערכת חכמה לביצוע כיול, כך שהתצוגה המוקרנת תיושר על גבי המשטח עליו תוקרן בלי קשר לזווית בה מונח המקרן. גודל התצוגה המוקרנת יכול לנוע מ-30 אינץ’ בהקרנה ממרחק של כמטר ממשטח התצוגה ועד 100 אינץ’ ממרחק של כ-2.7 מטרים ממשטח התצוגה.

מקרן ה-Samsung Freestyle יהיה זמין למכירה בארה”ב החל מפברואר 2022, עם הזמנה מוקדמת החל מהיום, ובמחיר של 899 דולר (כ-2800 ש”ח, לפני מסים). מבדיקתנו זמין להזמנה מוקדמת גם לישראל דרך B&H – בשלב זה לא ידוע האם יגיע הרמקול ביבוא רשמי לישראל או באיזה מחיר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים