הבורגרים של בוב מגיעים לקולנוע בסרט באורך מלא

הבורגרים של בוב – הסרט (תמונה: פורום פילם)

“סאות’פארק” עשו את זה אחרי שלוש עונות בלבד. “משפחת סימפסון” חיכו 18 עונות עד שזה הגיע. וכעת, אחרי 12 עונות באוויר, סדרת האנימציה “הבורגרים של בוב” מצטרפת למסורת ותשחרר סרט קולנוע באורך מלא, שייקרא בפשטות “הבורגרים של בוב – הסרט” (The Bob’s Burgers Movie) ולו שוחרר כעת טריילר ראשון.

על אף שהטריילר לא מזכיר זאת, מדובר בסרט מוזיקלי שיעקוב אחר סיפור בלשי מסובך אליו נקלעת המשפחה. אחרי שנפער בולען ענק מול המסעדה שלהם, משפחת בלצ’ר מוצאת עצמה מנותקת ממקור ההכנסה היחיד שלה. בעוד ההורים בוב ולינדה עסוקים בלחשוב על פתרונות יצירתיים להציל את העסק, הילדים טינה, ג’ין ולואיז יוצאים להרפתקה מסוכנת בתקווה למצוא פתרון משלהם.

הטריילר מתחיל במה שנראה כמו פרסומת לייב אקשן למסעדת בורגרים מעוררת תיאבון – עד שההמבורגר העסיסי הופך לקציצה האדמדמה של בוב. באקט שיווקי מפוקפק, לינדה יוצאת לרחוב בתחפושת ההמבורגר שלובש בדרך כלל ג’ין, אך הפעם בתוספת ביקיני בתקווה למשוך לקוחות כי “סקס מוכר”. המשפחה מתכננת דברים גדולים לקיץ, אך נראה שהתוכניות שלהם משתבשות כאשר נפער הבולען. הטריילר הקצר מראה לנו טעימות קטנות של סצינות ביניהן טינה רוכבת על סוס לעבר השקיעה עם ג’ימי ג’וניור, מופע רוק, רובוט מסתורי, חללית חייזרית וכל הצעצועים של לואיז שמתחילים לפתע לדבר. מהיכרות מהסדרה, סביר כי כל אלו מתרחשים בעיקר בדמיונם הפורה של הילדים.

הבורגרים של בוב - הסרט (תמונה: פורום פילם)
הבורגרים של בוב – הסרט (תמונה: פורום פילם)

את הסרט ביים יוצר הסדרה לורן בושרד, וכל שחקני הקול שלה יחזרו, ביניהם ה. ג’ון בנג’מין (בוב), ג’ון רוברטס (לינדה), קריסטן שאל (לואיז), דן מינץ (טינה), יוג’ין מרמן (ג’ין), לארי מרפי (טדי) וקווין קליין (קלווין). הסרט צפוי להחזיר גם כוכבי קול אורחים כמו זאק גליפיאנקיס (“בדרך לחתונה עוצרים בווגאס”) והבמאי דיוויד וויין (“קיץ אמריקני חם ורטוב”).

שחקן אחד מהסדרה שטרם מופיע בקרדיטים הוא ג’יי ג’ונסון, המגלם את אויבו המושבע של בוב מהמסעדה שממול, ג’ימי פסטו. ג’ונסון קושר לאחרונה לאירועי ההסתערות של תומכי טראמפ על הקפיטול בוושינגטון ב-6 בינואר, 2021. השחקן הושעה בינתיים מהסדרה ולא הוזמן לדבב בפרקים המופקים בימים אלו, אך הסרט נמצא בהפקה כבר שנים וסביר שדמותו עדיין מופיעה בו.

“הבורגרים של בוב – הסרט” יצא לבתי הקולנוע בישראל ב-2 ביוני, 2022.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים